Ervaring met Tweak internet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ROL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ROL

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Een deel van Dordrecht is voorzien van glasvezel, wij zijn een van de gelukkigen. Bij de introductie leek alleen KPN aan te gaan bieden. Ik wil niet naar KPN ik vind de upload senlheid erg interessant en dat is bij KPN 10% van de download.

Nu bied ook Tweak haar diensten ook aan. Ik ken deze club niet, ook nooit van gehoord. Prijs lijkt wel ok: 78 eurp p/m voor een 100/100 verbinding met tv en tel.

Ik werk veel vanuit huis (via rdp), dus ik vind betrouwbaarheid een belangrijk ding. Nu heb in een 20mb adsl verbinding via xs4all, ben er op zich erg over te spreken, maar ik zou wat snellers willen. Ook hdtv trekt me.

Heeft iemand ervaring met Tweak?

ik heb een nieuwsserver bij tweak... werkt perfect, nooit klachten of problemen over gehad, heb echter nooit een internetaansluiting bij ze gehad.

Dat vind ik trouwens wel een leuke bijkomstigheid, bij het fiber abo krijg je ook toegang tot usenet, onbeperkt.

Ik weet niet of Ziggo ook bij jullie levert via kabel maar die is met de prijs gunstiger. € 65,- en momenteel 50 Mb die in de loop van dit jaar naar 100 Mb gaat zonder extra kosten ! Uiteraard inclusief telefoon en digitale TV. Verder heeft Ziggo plannen om in de toekomst de maximale snelheid van de kabel te gaan benutten en dat kan oplopen naar 300 Mb.....
Of dat zonder extra kosten is betwijfel ik uiteraard maar tot op heden zijn ze van 20Mb naar 50 Mb gegaan zonder een cent extra te betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan