Ervaring met Versatel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldenluck

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Op dit moment hebben wij canal+ (voor de live voetbalwedstrijden) en tiscali adsl. Maar zoals iedereen bekend stopt de voetbal bij canal+ en moeten we dus overstappen naar Versatel. En dat betekendt dat we dus ook adsl van Versatel moeten nemen( lekker klantvriendelijk). Over Tiscali hebben wij weinig te klagen. Dus we zijn benieuwd of er ook mensen zijn die al ervaring hebben met de adsl verbinding van Versatel?

Mijn abonnement van Tiscali loopt nog enige maanden, dus kan ik nu overstappen zonder problemen op Versatel, of krijg ik nu twee signalen binnen van adsl (Tiscali en Versatel) en heb dan misschien helemaal geen verbinding? ( Ik begrijp dat ik Tiscali moet betalen tot het eind van het contract.)
:o

Ik heb ook versatel (was zonnet maar is overgenomen door versatel) en heb er geen klachten over, werkt perfect.
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om over te stappen op het voetbalabbo omdat ik in een onrendabel gebied woon en ze daar blijkbaar niet van die snelle verbindingen kunnen aanleggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan