goldenluck
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 apr 2004
Op dit moment hebben wij canal+ (voor de live voetbalwedstrijden) en tiscali adsl. Maar zoals iedereen bekend stopt de voetbal bij canal+ en moeten we dus overstappen naar Versatel. En dat betekendt dat we dus ook adsl van Versatel moeten nemen( lekker klantvriendelijk). Over Tiscali hebben wij weinig te klagen. Dus we zijn benieuwd of er ook mensen zijn die al ervaring hebben met de adsl verbinding van Versatel?
Mijn abonnement van Tiscali loopt nog enige maanden, dus kan ik nu overstappen zonder problemen op Versatel, of krijg ik nu twee signalen binnen van adsl (Tiscali en Versatel) en heb dan misschien helemaal geen verbinding? ( Ik begrijp dat ik Tiscali moet betalen tot het eind van het contract.)

Mijn abonnement van Tiscali loopt nog enige maanden, dus kan ik nu overstappen zonder problemen op Versatel, of krijg ik nu twee signalen binnen van adsl (Tiscali en Versatel) en heb dan misschien helemaal geen verbinding? ( Ik begrijp dat ik Tiscali moet betalen tot het eind van het contract.)