ervaring met yourhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Titel zegt het al,
ik wil graag mijn .tk site omzetten naar een "echte" .nl site.

Ik denk dat ik via yourhosting.nl wil gaan werken, maar ik zit wat te twijfelen.

Ik trek niet onwijs bezoekers, dus ik kies voor parkeer-doorlink systeem vermoed ik.
Voor beide namen (miniatuurtractoren en miniatuurtraktoren) betaal ik met alles erop en eraan € 36,00 (dat is met korting) per jaar.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met yourhosting?

Krijg ik spijt dat ik geen emailpakket neem?
kan ik ook mijn site (gemaakt met frontpage) via de ftp uploaden? Zit te zoeken op die site, maar komt er niet uit

Laatst bewerkt:
ongeduldige arie heeft al vast maar een parkeer-doorlink pakket genomen....

kan altijd nog een pakket wijzigen in echte hosting:D

je hebt al vast wat genomen
ik wil niet vervelt zijn maar nu heb je helemaal geen webrumten enkelt wordt je domijnnaam door gestuurt naar een gratis host of zo kan je denk zelf instellen

ik heb persolijk geen ervaring met yourhosting.nl maar heb er ook geen slechten verhalen over gehoort

veder vens ik je veel sukes bij deze host

groeten aart

Dank je Aart,
maar mijn provider bied mij wel webruimte aan, vandaar dat ik hem wel redirekt daar naartoe.
In principe is het niet andes dan mijn (gratis) .tk site, daar redirekt ik hem ook naar mijn provider toe.

Alleen komt er nu netjes .nl achter...

Of ik ooit daar ook mijn pagina ga hosten ligt aan de bezoekers.

your hosting

Mijn ervaring met your hosting is heel positief, ze reageren heel snel op vragen(per email), en telefonische vargen worden altijd snel en met verstand van zaken op gelost.
Maar waarom afgaan op een enkele ervaring kijk op http://www.webhosters.nl/perserv.php voor ervaringen met hosting.
Kijk b.v. bij Lycos en zie bijna alleen negatieve ervaringen.(daar moet je dus niet zijn)
Bij Your Hosting bijna alleen positieve ervaringen.

Groetjes Goldenluck:)

nog een advies

Probeer een host eerst uit.
Door bijvoorbeeld allerlei vragen te stellen, jij had een vraag over frontpage uploaden, kijk gelijk of ze je vraag kunnen oplossen en hoe lang het duurt voor je antwoord krijgt.
Zelf op zondag krijg je bij your hosting snel antwoord terug(is mijn ervaring)
Je vraag kun je kwijt bij info@yourhosting

Ik heb alleen goede ervaring met your hosting, maar ik gebruik geen frontpage

Goldenluck:thumb:

hoi
bedankt voor je reply.
De vraag over frontpage werd door de telefoon positief beantwoord, ook de vraag over ftp etc werd op geantwoord.

Ook het feit dat k op ieder moment van de dag het abbo kan veranderen vond ik zeer lovenswaardig.

Re: nog een advies

Geplaatst door goldenluck
Probeer een host eerst uit.
Door bijvoorbeeld allerlei vragen te stellen, jij had een vraag over frontpage uploaden, kijk gelijk of ze je vraag kunnen oplossen en hoe lang het duurt voor je antwoord krijgt.
Zelf op zondag krijg je bij your hosting snel antwoord terug(is mijn ervaring)
Je vraag kun je kwijt bij info@yourhosting

Ik heb alleen goede ervaring met your hosting, maar ik gebruik geen frontpage

Goldenluck:thumb:

ik weet nog een zeer goede host

mod edit: Link verwijderd, affilate prgramma's worden niet geaccepteerd hier, worden gezien als reclame!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan