Ervaring / Recensie IPHONE

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Beste Allemaal,

Ik heb de moed verzameld (en het geld) om een Iphone de kopen, nou heb ik de vraag aan jullie of iemand er ervaring mee heeft en of die deze met mij wil delen.

Ik wil graag weten of het een leuk maar vooral handig toestel is.

Is ie in het echt ook zo mooi glimmend als Google?

Bedankt alsvast, vriendelijke groeten,:thumb:
Martijn

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Er zijn ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel iPhone kloons in omloop he!!!!

Er zijn ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel iPhone kloons in omloop he!!!!

Ja al gemerkt, ik heb er even bij stilgestaan om een clone te kopen, maar ik ga toch voor de echte. De reden hiervoor is:

• Garantie
  • ITunes
  • Apple Applicatie Store
  • Mooiere Camera
  • Echte logo op de achterkant
  • waarschijnlijk ook krachtiger en sneller

Of iTunes nou echt een voordeel is..............................

En dat logo staat op veel iPhone kloons ook hoor, niet van echt te onderscheiden, wel paar 100 euro goedkoper

Of iTunes nou echt een voordeel is..............................

En dat logo staat op veel iPhone kloons ook hoor, niet van echt te onderscheiden, wel paar 100 euro goedkoper

Ja, daar heb je gelijk in (logo)

maar, ik wil toch dat ik de (.ipa) apllicatiebestanden erop kan zetten. Er zijn vele website's die Iphone applicaties hebben en je deze kunt kopen en/of downloaden. Maar het nadeel is dat dit bestandsformaat niet wordt ondersteund op de clone's.
:p

Ja, daar heb je gelijk in (logo)

maar, ik wil toch dat ik de (.ipa) apllicatiebestanden erop kan zetten. Er zijn vele website's die Iphone applicaties hebben en je deze kunt kopen en/of downloaden. Maar het nadeel is dat dit bestandsformaat niet wordt ondersteund op de clone's.
:p

Daar heb je gelijk in, is wees er alleen maar op ivm de vele goedkope aanbiedingen

Heb je ook al gekeken naar concurrenten?
Bijv de HTC HD2?

http://www.youtube.com/watch?v=kAJS8pnrJDU

Wauw, dat is ook een pracht van een toestel. Ik vindt het leuk dat jullie meedenken.
Ik zal eens goed op Google zoeken wat de specificaties zijn van de HTC HD2.
Het touchscreen werkt heel snel van de HTC HD2 zover ik het zag op Youtube.

Ik zal even kijken zoals ik al had gezegd en jullie horen weer snel iets!

Allen bedankt voor de reactie.

Heb inmiddels een iPhone 3G, ben er super blij mee.

Groeten,
Martijn;)

proficiat,
Heb je die los gekocht of met een abonnement
Hoe is de levensduur van de accu.....langer dan een dag of.....

Puppie,
ik heb hem los gekocht voor 340 euro bij de t-Mobile shop met personeelskorting (20%).

De batterijduur is heel erg slecht! Hij gaat minder dan een dag mee! Maar ik ben terug geweest naar de t-Mobile shop en mag in Arnhem a.s. woensdag een geheel nieuwe 3GS ervoor in de plaats ophalen zonder extra kosten (behalve het treinkaartje). :D
Owja, als je de iPhone normaal gebruikt (bellen,sms-en en internetten dan gaat de batterij minimaal 2, maximaal 3 dagen mee (tenminste, dat hoort).

tehKitten,
Inderdaad, dat is wel zo, maar als je ziet... Ze zijn allemaal hetzelfde er komt alleen softwarematig nieuws uit (behalve camera/gps).

Groetjes Martijn

Laatst bewerkt:
ik hoor graag van je of de 3Gs een betere batterij heeft.
Ik ben ook aan het kijken voor een andere telefoon.

Is prima, maar dan hoor je het wel woensdagavond pas :P

Fijne avond verder, ik laat alles zo snel mogelijk weten. Als je meer vragen hebt hoor ik ze graag. (ook over de 3G)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan