Ervaringen met Google Translate?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rily
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rily

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
He guys!

Tijdens een gesprek om een website te vertalen (en te linken) naar andere talen kwam iemand op het idee om Google Translate toe te voegen. Is er iemand die daar ervaring mee heeft? En zo ja, welke?

Bij voorbaat bedankt voor al jullie reacties :thumb:

Ik gebruik het regelmatig gewoon online op de site van Google (dus niet de API).

Google Translate is dé beste translate-engine die er is. Zonder twijfel.

Ik gebruik het regelmatig gewoon online op de site van Google

Bedankt Erikbooy007.:thumb: Je helemaal gelijk, dit doe ik normaliter ook. Helaas heb ik mijn vraag verkeerd gesteld. Sorry.. :o

Want iemand me wees me tijdens het gesprek op de mogelijkheid om google.translate op je site te zetten zodat een site in de gewenste taal komt. Bij verschillende blogs heb ik dat inmiddels ook gezien en werkt op zich best goed. Nu ben ik benieuwd of er iemand ook ervaring(en) mee heeft hoe deze upload van Google zich op een totale website gedraagt.

Deze upload zou namelijk veel tijd en veel geld (vertalingen) schelen.

Bedankt voor de reacties.

Heb je een link naar wat je precies van Google wilt gebruiken (een upload :confused:)?

Als je op translate.google.com een url invult, kun je wel zien hoe goed Google een website kan vertalen.

Persoonlijk zou ik zeggen, als je flink wat bezoekers wilt trekken, spendeer wat geld / tijd en moeite voor en handmatige vertaling. Hoe goed de AI van Google ook is, een handmatige vertaling is altijd beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan