ervaringen met wireless circle?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ray91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Hey,

heeft hier iemand ervaring met telefoonabonnement van Wireless circle?

Ze hebben nu een actie dat je een jaar lang gratis onderling kunt bellen en sms'en met andere leden, lijkt me wel geschikt om samen met m'n vriendin te doen...
Zit nu bij tmobile maar met dat gedoe met het bereik wil ik binnenkort wat anders. Ze zitten op KPN netwerk maar kan er verder niet zoveel over vinden. Iemand ervaringen? :)

Alvast bedankt!

Ik heb er helaas geen ervaring mee.
Ik heb even op hun website gekeken en het ziet er goed uit hoor.

Groeten Marcel

Dankjewel Marcel! Heb ze net even gebeld en gelijk geregeld, heb deze aanbieding bestelt: www.wirelesscircle.nl/metro en krijg morgen al simkaart in huis. En dan over twee weken is m'n nummer overgezet. Dus da's mooi geregeld! :D

Zie niet in wat er zo aantrekkelijk aan is......

Belbundel 350 min = 10,- euro
75 x sms = 3 euro
Goldmember worden = bijna 5 euro

Totaal dus een abbo van 18,- euro voor 350 minuten......

En dan ook nog eens zonder gratis toestel

Zie niet in wat er zo aantrekkelijk aan is......

Belbundel 350 min = 10,- euro
75 x sms = 3 euro
Goldmember worden = bijna 5 euro

Totaal dus een abbo van 18,- euro voor 350 minuten......

En dan ook nog eens zonder gratis toestel

Als ik op de link klik zie ik alleen maar dattie 10 euro per maand moet betalen en ik zie niets over een sms bundel.
Het goldmember gedoe is gratis als hij het via Metro doet. (het 1e jaar)
Moetie na een jaar maar weer verder kijken.
Meestal wordt het verder kijken na een jaar vergeten en ga je inderdaad ongemerkt weer meer betalen omdat de actie aanbieding niet meer geldt na een jaar.

Groeten Marcel

SMS bundel is optie (kun je ook op 0 zetten).
Goldmember is gratis het eerste jaar mits je de door hem gegeven link gebruikt.

Maar goed, het blijft zijn keus.
Ok al zijn er aantrekkelijkere abo's

Groeten Marcel

goldmember is inderdaad gratis zo, dus nu bel ik gratis met m'n vriendin (= veel) en nog 350 minuten met andere mensen voor maar € 10! Volgens mij wel ideale abonnement voor mij ;)

Als jij er maar blij :) mee bent, dat is het belangrijkste.

Groeten Marcel

Wireless Circle heeft zijn zaakjes niet goed voor elkaar. Althans als het gaat om mijn abonnement en het abonnement van mijn vriendin. Het is echt huilen met de pet op dus ik zou mensen adviseren om bij een "echte" provider aan te sluiten.

Wat ging er zoal mis; Ik ben geruim een maand niet bereikbaar geweest door een fout van hun kant, terwijl ik wel een factuur voor deze maand van hen kreeg. Na overleg zou ik een bedrag terug gestort krijgen. Nooit gebeurd. Goed niet te lang over wakker liggen. Verder klopten de facturen dikwijls niet en werden er gewoon een paar euro aan het factuur toegevoegd. Deze verhoging was vervolgens niet herleidbaar in de gebruikskosten. De klantenservice kost 35 ct per minuut (eerder 45 ct) en dat waren meestal lange gesprekken waarbij je van de kast naar de muur werd gestuurd om vervolgens er achter te komen dat degenen die je aan telefoon hebt je ook niet kunnen helpen omdat ze het niet kunnen, weten of willen. Dus toen het einde van mijn abonnement er aan kwam dacht ik mooi opzeggen. Maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Wireless Circle houdt er namelijk een andere opzegprocedure op na dan overige providers. Omdat ik geen zin had in het zoveelste geouwehoer met Wireless Circle heb ik via Belcompany een T-mobile abonnement genomen. Belcompany zou mijn contract laten ontbinden bij Wireless Circle. Je had het gezicht van de verkoper moeten zien toen hij hoorde dat ik bij Wireless Circle zat. De verkoper voorzag al problemen. Helaas was dat ook zo. Mijn nummer zou eerst in juli overgezet worden (3 maanden opzegtermijn in acht genomen). Maar omdat Wireless Circle erg moeilijk deed werd dit september. Goed even tot 10 tellen en de bittere pil slikken, maar dan ben ik er ook weg. Maar toen begon het. Facturen voor de maanden na september bleven binnenstromen. Dus meteen Wireless Circle gebeld. Dit kwam omdat mijn contract gewoon een jaar was verlengd tot juli 2011. Dit klopt niet, de simkaart was al niet eens meer actief. Na heel veel gezeur, gebel en gemail eindelijk voor elkaar gekregen dat het in het systeem van Wireless Circle ook kwam te staan dat ik per 1 september bij hun weg was. Wat denk je.. nu volgen de aanmaningen van niet betaalde facturen over de maanden september, oktober etc. Het spelletje begint nu weer opnieuw. Weer veel gebel en gemail… is tot nu toe nog niet opgelost.

Ik weet niet of ik een uniek geval ben, mijn vriendin heeft namelijk dezelfde problemen gehad. Dus voor toekomstige klanten doe je voordeel met mijn verhaal. Weet waaraan je begint.

Wireless Circle is beslist geen aanrader dus !!!

Bedankt voor de tip in ieder geval en succes verder met het loskomen van the Wireless Circle :(

Groeten Marcel

Hey,

Ik heb nu een aantal maanden een abonnement bij wireless circle.
Tot zover heb ik nog geen problemen met WC ondervonden.
Na het bestellen kreeg ik een aantal dagen erna netjes mijn telefoon en bijhorende sim kaart.

Na alles gecontroleerd te hebben werkte ook alles direct en kon in gelijk gebruik maken van mijn telefoon en abonnement. Hiermee had ik geen problemen maar zoals jullie ook al gemeld hebben is het een beetje een warrige site en had ik toch een aantal vragen aan wireless circle over mijn abonnement.

De vragen had ik netjes in een mailtje gezet (aan het eind van de middag) en ik kreeg de volgende dag netjes antwoord op al mijn vragen. Ik kreeg ook netjes mijn factuur en uiteraard en zeker de eerste keer bij een nieuwe provider keek ik het even na en klopte het allemaal.

Tot nu toe heb ik ook totaal nog geen problemen met de provider en facturen, dit klopt allemaal prima.

Wat ik me wel nog wel afvroeg is hoe ik m'n kosten in de bundel kon checken(hoever ik in mijn bundel zit en er niet overheen zou gaan) Hiervoor heb ik even gebeld en werd me verteld dat ze hiermee bezig zijn en dat het in de loop van het jaar opgelost is en je netjes op internet een overzicht krijgt met de status van je bundel.

Al met al ben en blijf ik waarschijnlijk er tevreden en zie ik geen redenen om te klagen.

"Wireless Circle heeft zijn zaakjes niet goed voor elkaar. Althans als het gaat om mijn abonnement en het abonnement van mijn vriendin. Het is echt huilen met de pet op dus ik zou mensen adviseren om bij een "echte" provider aan te sluiten.""

Beste Dorito. Laat ik me allereerst even voorstel. Ik ben Chris en marketingmanager bij wireless circle. Het is goed om te zien dat er discussie ontstaat rondom ons merk. We zijn inderdaad geen groot netwerk maar wel een echte provider. We maken gebruik van het Netwerk van KPN maar kiezen juist voor de persoonlijke aandacht voor iedere klant in plaats van dat je een nummer bent. We hebben afgelopen periode door de groei.(nu inmiddels 10.000 leden) een behoorlijke professionaliseringsslag gemaakt en onze systemen aangepast om problemen te voorkomen. Neemt niet weg dat er in jouw geval fouten zijn gemaakt. En helaas ook de grote providers maken fouten geloof mij. Wat ik belangrijker vind is hoe wij omgaan met de fouten die worden gemaakt en uiteindelijk tot een goede oplossing komen. Stuur mij even een privebericht met je klantnummer en ik ga er even achteraan.

O dats rot zeg dat je er zulke ervaringen mee heb gehad! Ik heb pas geleden nog een iphone 4 besteld, ik ben er zeer tevreden over. Net mijn eerste factuur binnen gehad en die klopte helemaal! Ook vond ik de snelle levering en service ook erg goed! Ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben met www.wirelesscircle.nl En zeker met mijn iphone met abbo!!

Dit topic stamt uit 2010, bijna een jaar oud. Tijd voor een slotje erop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan