ervaringen met wireless circle?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ray91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Hey,

heeft hier iemand ervaring met telefoonabonnement van Wireless circle?

Ze hebben nu een actie dat je een jaar lang gratis onderling kunt bellen en sms'en met andere leden, lijkt me wel geschikt om samen met m'n vriendin te doen...
Zit nu bij tmobile maar met dat gedoe met het bereik wil ik binnenkort wat anders. Ze zitten op KPN netwerk maar kan er verder niet zoveel over vinden. Iemand ervaringen? :)

Alvast bedankt!

Ik heb er helaas geen ervaring mee.
Ik heb even op hun website gekeken en het ziet er goed uit hoor.

Groeten Marcel

Dankjewel Marcel! Heb ze net even gebeld en gelijk geregeld, heb deze aanbieding bestelt: www.wirelesscircle.nl/metro en krijg morgen al simkaart in huis. En dan over twee weken is m'n nummer overgezet. Dus da's mooi geregeld! :D

Zie niet in wat er zo aantrekkelijk aan is......

Belbundel 350 min = 10,- euro
75 x sms = 3 euro
Goldmember worden = bijna 5 euro

Totaal dus een abbo van 18,- euro voor 350 minuten......

En dan ook nog eens zonder gratis toestel

Zie niet in wat er zo aantrekkelijk aan is......

Belbundel 350 min = 10,- euro
75 x sms = 3 euro
Goldmember worden = bijna 5 euro

Totaal dus een abbo van 18,- euro voor 350 minuten......

En dan ook nog eens zonder gratis toestel

Als ik op de link klik zie ik alleen maar dattie 10 euro per maand moet betalen en ik zie niets over een sms bundel.
Het goldmember gedoe is gratis als hij het via Metro doet. (het 1e jaar)
Moetie na een jaar maar weer verder kijken.
Meestal wordt het verder kijken na een jaar vergeten en ga je inderdaad ongemerkt weer meer betalen omdat de actie aanbieding niet meer geldt na een jaar.

Groeten Marcel

SMS bundel is optie (kun je ook op 0 zetten).
Goldmember is gratis het eerste jaar mits je de door hem gegeven link gebruikt.

Maar goed, het blijft zijn keus.
Ok al zijn er aantrekkelijkere abo's

Groeten Marcel