Eset loskoppelen voor een scan

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Besturingssysteem
Win 11
Heb max. Aantal apparaten ontdekt. Wil een eenmalige scan uitvoeren op een apparaat.
Nu heb ik er eentje losgekoppeld. Kun je zonder gevolgen voor de andere apparaten die scan doen. ?

Niet duidelijk waar je mee bezig bent.

max apparaten?
scan uitvoeren op welk apparaat?
eentje losgekoppeld > welke en waarom?

Ik denk dat je de scan moet uitvoeren op het apparaat zelf. Dan heeft het geen invloed op andere apparaten.

heeft geen invloed op andere apparaten, behalve dat op de losgekoppelde de virusscan even niet actief is. !
Let op, dat je je Smartphone en tablet niet koppelt aan het abonnement. Die kan je namelijk gratis op virus laten bewaken door Eset Mobiel. Heeft bij mij even geduurd voordat ik dat doorhad.
Heb mijn PCs alleen op het abonnement, zelfs een MultibootPC met Linux,waarvan alleen de Windows bewaakt hoeft te worden. !!
En Firefox heeft een Eset extensie, die is ook gratis en zonder gevolgen te installeren. By the Way.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten waarom niet. Je koppelt een apparaat af (Verwijder licentie). Installeert en koppelt elders. En als je klaar bent doe je dat andersom.

De meeste software doet daar niet moeilijk over.

@Bram65
Ik begrijp zelf niet meer, hoe ik dit heb gedaan, hi , hi
Dat gratis kan ik zo snel niet vinden.
Ben accountbeheerder met een aantal leden, heb ik toen zitten experimenteren,
In tab alle leden" staan apparaten , die niet beveiligd zouden zijn,terwijl ze dat wel zijn. In de tab "alle apparaten " staan ze als beveiligd status.
Dus bij mijn account kan ik een tablet en een telefoon beveiligen zonder de melding " apparaat teveel"

Terug
Bovenaan Onderaan