eset smart security geeft virus melding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol bagger ik ook :P

Wat je dan kan doen om toch het topic te bekijken is de antivirus tijdelijk uitschakelen:thumb:

rechtermuisknop op het icoontje in de taakbalk en dan ''disable antivirus and antispam protection''

nee maar ik kan gewoon die topic bekijken maar ik krijg alleen steeds een melding van eset. :D

gelukkig ben ik niet de enige.

Bagger mijn pagina wordt gelijk geannulleerd waardoor ik niks kan bekijken :p

Maar er is waarschijnlijk niks aan de hand hoor:):thumb:

huh bij mij nu soms wordt de hele adres geblokeert en soms alleen maar een melding. :p

ik ga het misschien aan eset melden.

Inmiddels is gemeld dat topic "vervuild" is.

Ik krijg ook de melding, Kan niet achterhalen wat het is.:confused:

dus wat gaat er nu eigenlijk gebeuren? want het lijkt me lastig als mensen die eset hebben die topic bekijken en ze steeds een melding krijgen of het wordt zelfs geblokeert

Ligt waarschijnlijk niet aan Eset maar aan vervuiling van het topic!
Wordt aan gewerkt!

Topic is niet meer toegankelijk voor iedereen.:)

wel raar want er zit toch alleen maar tekst in dus niet bijlagen die wou worden gedownload. is misschien soms tekst ook virus ofzo? wel leuk van eset's antivirus dat hij gelijk het virus blokeert voordat het wordt gedownload bijvoorbeeld malwarealarm of hotbar, maar hier is het beetje irrirant. misschien ligt het aan eset.

Laatst bewerkt:
wat is eigelijk die imon en amon precies van oudere nod32 dacht ik?

Stamt uit het tijdperk van van NOD32 versie 2.7. :D
IMON was voor internet-dreigingen en AMON voor de bestandscontrole op je pc zelf, maar de termen zijn al bijna antiek. :)

Volgens mij Internet monitor en Application monitor, weet het niet 100% zeker...

dus nu is IMON veranderd Web access protection
en AMON in Real-time file protection

ja dat is wel eenvoudiger voor de gebruikers want ik hield niet van de oude NOD32 en vond hem te ingewikkeld :p
en wat gaat er met die topic nu gebeuren?

dus nu is IMON veranderd Web access protection
en AMON in Real-time file protection

ja dat is wel eenvoudiger voor de gebruikers want ik hield niet van de oude NOD32 en vond hem te ingewikkeld :p

Klopt als een bus. Versie 2.7 was inderdaad niet echt gebruiksvriendelijk, maar zoals je hebt kunnen lezen in de Helpmij Nieuwsbrief van april in het stukje over Eset Smart Security, is dat met versie 3.0 flink verbeterd. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan