eset smart security

Status
Niet open voor verdere reacties.

taeser

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Hoi,

Zijn er mensen die dit pakket hebben, en zoja, wat zijn de ervaringen hiermee.

gr leon

Ik draai en al een tijdje mij en moet zeggen, probleemloos!
En nog steeds licht voor je systeem en een wat duidelijker interface als NOD32.

maar nog niet in het Nederlands.....

Eset Smart Security draait ook hier goed, en de resultaten (dus de techniek) zijn weer uitstekend. De interface heeff absoluut vooruitgang geboekt, en ziet er goed en overzichtelijk uit, maar toch staan bepaalde opties en instellingen weer op vreemde plekken, net als in NOD32 zelf.
Het grote voordeel van Smart Security is dat het een licht pakket is. Veel andere security suites zijn een stuk zwaarder voor je pc, en vragen dus meer van je pc. Hierdoor zal je pc minder snel en soepel draaien en kunnen programma's tragen reageren.

Ik zou zeggen, probeer het eens uit.:)

Ze hebben alleen nog niet door dat ‘virusmakers’ op zondag geen vrijaf nemen. ;)

Ik heb gisteren (4-11) geen update gehad...........de hele dag niet. (ESS)

Ja, maar dat is dus niet elke zondag zo...:)

Kaspersky is met het uitbrengen van updates inderdaad sneller (en dus beter) dan SS / NOD32, dat kan je dan als nadeel zien. Maar voor Smart Security en NOD32 komen er nog steeds vaker updates uit dan voor bijvoorbeeld Norton, McAfee of Panda. Dus zo slecht doen ze het ook weer niet.

Een vergelijk met Norton, McAfee of Panda zou niet moeten met Eset, het is de eerste divisie vergelijken met de eredivisie.

En je kunt het niet alleen als een nadeel zien (ook al heb de beste heuristische detectie), het is een nadeel, er gaat niets boven de echte virusdefinities. :)

Een vergelijk met Norton, McAfee of Panda zou niet moeten met Eset, het is de eerste divisie vergelijken met de eredivisie.

En je kunt het niet alleen als een nadeel zien (ook al heb de beste heuristische detectie), het is een nadeel, er gaat niets boven de echte virusdefinities. :)

Wat voor jou een nadeel is, is een ander misschien niet zo'n nadeel...:p
Maar je hebt gelijk, het kan absoluut beter.

Bedankt voor de reakties.

Zal hem eens gaan uitproberen.
Draai nu nod32 antivirus en ben er goed over te spreken, ook heel licht.
Maar over de firewall(prestaties) heb ik nog niet veel gelezen, wat betreft testen ed.
Dat het nog niet in het nederlands is, is verder geen punt,en op zondag slaap ik lang uit :)

groetjes leon

Waarschijnlijk het beste. :)

Persoonlijk vind ik het ook een nadeel dat je bij een bedreiging niet zelf kunt bepalen wat je er mee wilt, het wordt gelijk verwijderd, zonder enige keus.

Waarschijnlijk het beste. :)

Persoonlijk vind ik het ook een nadeel dat je bij een bedreiging niet zelf kunt bepalen wat je er mee wilt, het wordt gelijk verwijderd, zonder enige keus.

Simpel, simpeler, simpelst.:)
De suites moeten door mensen bediend kunnen worden, die net met de pc kennis gemaakt hebben. Ik ben het met je eens, het wordt te makkelijk. Maar misschien lijkt dat wel zo, omdat wij geen beginnende gebruikers zijn..:)

Het doet mij een beetje denken aan Norton 360 (en misschien ook andere versies) er wordt wel voor jou gedacht en bepaald wat het beste is. :evil:
Ik ben bij dat je bij Kaspersky alles zelf kunt bepalen. :)

Het doet mij een beetje denken aan Norton 360 (en misschien ook andere versies) er wordt wel voor jou gedacht en bepaald wat het beste is. :evil:
Ik ben bij dat je bij Kaspersky alles zelf kunt bepalen. :)

Jep, mee eens. Ik hoop niet dat Smart Security in meer opzichten op Norton/McAfee gaat lijken..

Hoi,

Het is idd een licht pakket en het draait hier probleemloos.
Het uitslapen is er niet meer bij...:p

eset.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan