Eset

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistitikimikis

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Hallo!

Ik vond het programma van ESET goed, maar een groot probleem is dat ik dit niet on-line kan kopen aangezien Thailand, waar ik woon, wordt beleverd door een distributeur. Nu is het pakket dat ik wil kopen (3 computers) daar niet leverbaar en ik moet domweg 3 pakketten kopen. Is er een risico wanneer ik mij in Nederland, of in een ander "geaccepteerd" meldt?? :p

Dat doet mij tegelijkertijd denken aan een soms voorkomend probleem wanneer ik een programma download en ik mij als in Thailand wonend meldt de hele rommel direct in Thai wordt overgezet, dus onleesbaar voor mij! En om dit op te lossen is niet het deleten van het programma een oplossing want bij het opnieuw laden, "wonend" in bv Singapore (Engels) komt het Thai weer terug en is alleen weg te krijgen door Windows opnieuw te installeren zei men mij, het schijnt dus dieper in het programma te zitten.

Kortweg, kan ik al deze problemen omzeilen door te liegen omtrent het land waar ik woon zonder andere voor mij onvoorzienbare problemen te krijgen??

je kunt dit zonder probleem hier bij Helpmij.nl kopen .
http://aanbieding.helpmij.nl/nod32.php

ik zie je aanvraag met belangstelling tegemoet.

Bedankt, ik zal de aanvraag zeker indienen en ik begrijp dat het zeker eenvoudig is om online te bestellen zolang ik maar niet een van de landen opgeef waar het product niet online is.

Het beantwoordt nog niet mijn vraag wat de consequenties (kunnen) zijn i.v.m. de legalisatie (code) en de updates wanneer mijn IP (Thailand) doorkomt.

dat heeft geen invloed op het product.
je maakt contact met de servers van eset......ik zit zelf regelmatig in Engeland en Ierland....ook daar update ik verschillende malen en helemaal zonder problemen hoor.
en bij problemen (die er niet door je ip komen hoor) kun je altijd mailen naar ons.

Laatst bewerkt:
dat heeft geen invloed op het product.
je maakt contact met de servers van eset......ik zit zelf regelmatig in Engeland en Ierland....ook daar update ik verschillende malen en helemaal zonder problemen hoor.
en bij problemen (die er niet door je ip komen hoor) kun je altijd mailen naar ons.

bedankt! Ik was bang voor weigeringen en smoesjes ter bescherming van de locale distributeurs. Zoals mijn in Thailand gekochte Office die ik, zegt Microsoft, slechts in Thailand kan registreren.

je koopt bij ons.
je krijgt een mail met daarin een download link...is in Nederland.
dus daar haal jij je product op.
In de mail staat nog veel meer maar dat lees je wel als je denkt ja ik bestel bij Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan