essentiële drivers hp 8570w elitebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkdevries1

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Ik heb een vraag over mijn laptop hp 8570w. Ik moet de drivers van mijn laptop opnieuw downloaden.
Het probleem is dat er zo'n 82 zijn. klasgenoten zeiden dat ik niet alles nodig heb daarvan.
Ik weet zelf niet veel over de drivers dus tot nu toe installeerde ik ze allemaal maar aangezien dat waarschijnlijk
niet nodig is, is mijn vraag welke zijn essentieel om mijn laptop goed te laten draaien.
Hier is een link naar de drivers.
http://h20565.www2.hp.com/portal/site/hpsc/template.PAGE/public/psi/swdHome/?sp4ts.oid=5257509&spf_p.tpst=swdMain&spf_p.prp_swdMain=wsrp-navigationalState%3DswEnvOID%253D4061%257CswLang%253D%257Caction%253DlistDriver&javax.portlet.begCacheTok=com.vignette.cachetoken&javax.portlet.endCacheTok=com.vignette.cachetoken

bijvoorbaad dank

Ok, handig om de downloadlink erbij te zetten, waren alle Helpies hier maar zo voortvarend! :thumb:

Nou, ten 1ste moet je sowieso de Chipset hebben, & dan na de herstart de Lan &/of Wifi, overigens vaak een combinatie driver installatie.

Zo op het oog zijn er voor alle 2 versies beschikbaar, neem alleen de nieuwste & dan blijven er nog maar 41 over, schat ik.
Daarbij zijn de Hardware drivers noodzakelijk, de Software, Diagnostics & Extra's mag je zelf weten.

Gemak dient de mens: Zodra je Internet-verbinding hebt, mag Microsoft Update voor o.a. HP de drivers bijwerken. Dat doe je door via Start, Alle programma's, Windows Update & dan in het linkervak klik je op Instellingen, & daar vink je Microsoft Update naar optionele updates... aan, plus wat je nog meer leuk vindt.
OK, & in het hoofdvenster klik je op Naar updates zoeken.
In principe kan je dan onder Optionele updates alle & de juiste Hardware-drivers vinden, aanvinken & installeren.
Automatisch krijg je dan ook de QFE's etc. direct van Microsoft.
Na alle herstarts & volledig bijgewerkt, kan je nog even in Apparaatbeheer kijken of er gele vraagtekens of rode uitroeptekens rond zwerven. Die moet je dan wel bij HP ophalen.

De Firmware hoeft maar eenmalig te worden geinstalleerd, dus als je dat al ooit gedaan hebt, is dat overbodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan