ET: Connection Interrupted

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
7.240
Waarom krijg ik de laatste twee dagen steeds op elke server die ik join met Wolfenstein Enemy Territory "Connection Interrupted" in beeld en dan een ping van 999 ? :( :(

Was voorheen niet?

En als ik de computer opstart moet ik eerst 5 minuten wachten voordat ik iets kan doen: Deze computer laat dan alleen zo'n zoekend lampje zien, en OE en IE starten niet op...
 

Bijlagen

  • ci.jpg
    ci.jpg
    87,9 KB · Weergaven: 76
Zit je achter een router ofzo?

Staat ie wel op LAN/Cable/xDSL bij Options-System?
 
Geplaatst door Muurhond
Zit je achter een router ofzo?

Staat ie wel op LAN/Cable/xDSL bij Options-System?

Als je me zegt wat een router is kan ik je antwoord geven, maar ik geloof van niet.

En ja, daar staat die op, al vanaf dat ik hem geinstalleerd heb :)
 
Laat ik et anders vragen:

Zit je op een netwerk? Zo ja, maak je gebruik van een hub, router etc?
 
Andere games blijven wel online zonder probs?

Op wat voor provider zit je?
 
Geplaatst door Muurhond
Andere games blijven wel online zonder probs?

Op wat voor provider zit je?

Ik heb geen andere games op mijn computer (triest he :D)

Provider @home maar die geeft bij storingen alleen weer dat in de week van 19 juni tot 27 juni of zoiets er gewerkt wordt aan de verbinding in Maastricht of zoiets...
 
ping.

Hallo smartguy....
Dit kan komen omdat de eigenaar geen snelle comp heeft, of hij geen goede internet verbinding heeft, en kijk effe of de andere tussen de 250, en 300 met de ping zitten als dit zo is, dan ligt het zeker niet aan jouw;)

PSt: Als het voor me kaar komt, kom in me clan :) als je dat wilt dan, contact me even (gebruiker_test@hotmail.com)
 
Re: ping.

Geplaatst door game-master
Hallo smartguy....
Dit kan komen omdat de eigenaar geen snelle comp heeft, of hij geen goede internet verbinding heeft, en kijk effe of de andere tussen de 250, en 300 met de ping zitten als dit zo is, dan ligt het zeker niet aan jouw;)

PSt: Als het voor me kaar komt, kom in me clan :) als je dat wilt dan, contact me even (gebruiker_test@hotmail.com)


Het zijn allemaal servers van gamesites dus die hebben speciale servers. En de pings pak ik altijd de server met de laagste van (rond de 39-60 fps)
 
ow wa8t.

Wacht, het kan ook zijn dat je steeds een server kiest met een ping tussen 50 en 75, als het goed is, staand bovenaan de pings van 1. Probeer die eens.
 
Re: ow wa8t.

Geplaatst door game-master
Wacht, het kan ook zijn dat je steeds een server kiest met een ping tussen 50 en 75, als het goed is, staand bovenaan de pings van 1. Probeer die eens.

Een ping van 50-70 is erg goed hoor.
 
jah.

Jah maar er zijn daar in het spel van de 500 servers 200 met een ping van 1, dus dan zou ik die ping van 1 nemen. Maarre, als ik bij mensen in het spel spectate, dan zie ik ook soms internet incorrupted, met zoon stekkertje, maar ik heb hier geen last van. misschien komt dit omdat je geen adsl heb, maar cable als je cable hebt dan.
 
Re: jah.

Geplaatst door game-master
Jah maar er zijn daar in het spel van de 500 servers 200 met een ping van 1, dus dan zou ik die ping van 1 nemen. Maarre, als ik bij mensen in het spel spectate, dan zie ik ook soms internet incorrupted, met zoon stekkertje, maar ik heb hier geen last van. misschien komt dit omdat je geen adsl heb, maar cable als je cable hebt dan.

Er bestaan nog geen servers met een ping van 1 :thumb:

En jij wilt dus zeggen dat adsl beter is dan kabel? :evil:
 
hehe.

Antwoord1)Ik zit altijd op een server met een ping van 1, ik zal proberen er een screenshot van te maken:)

antwoord2)En ja dat wil ik zeggen/beweren.:)
 
Het kan ook met Punkbuster te maken hebben (anti cheat tool in ET). Probeer dit commando in de console (~):
Nu wordt er door PB minder vaak data naar de server gestuurd en zal (hopelijk) minder lag ontstaan.
 
Mijn probleem is al opgelost, heb ff een update van punkbuster gedownload.
 
zet.

Als je prob opgelost is zet dan je vraag effe op opgelost.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan