etech

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
434
Ik heb al een tijdje een e-tech router nu moet ik hem opnieuw instellen omdat ik hem gereset had. Ik tik dus het ip nummer in 192.168.1.1 en moet dan een wachtwoord invullen (admin) en dan kan ik instellen wat nodig is maar als ik dan wil saven dan moet ik weer een wachtwoord invullen en als ik dan weer dat ww invul dan blijft hij terugkomen. Dus ik kan niet meer saven wie kent dit probleem nog meer of is de router kapot.bvd Gr harry
 
Wat voor type router is het?
Of kijk eens bij e-tech.nu

Toevallig dit type:
E-Tech router v2
Model:RTBR02
(color: blue, small model
 
er staat geen nummer op het is een e-tech dsl\cable router. En bij e-tech kan ik niks vinden over dit probleem.Gr harry
 
http://www.e-tech.nu kijk eens bij Support - netwerk downloads en dan E-Tech router v2
Model:RTBR02
(color: blue, small model)
of die het is kun je gebruiksaanwijzing en nieuwste firmware downloaden.

Ik heb zelf een e-tech router van dit type als ik de router wil configureren hoef ik alleen het adres en gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren als alles geconfigureerd is gewoon op Apply klikken dat is alles.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt het is dezelfde volgens mij maar hoe moet ik die firmware installeren.gr Harry
 
Firmware downloaden dan uitpakken en klikken op Icoon: tftp-tftp MFC Application hier bij krijg je een scherm waarin je Server : vul je het adres van router in
Password: zal admin zijn als je het niet hebt veranderd
File: SAR7104C-ETC-v1.02.13-code is het bestand wat uitgepakt is moet je even opzoeken.
Daarna klik je op upgrade en hopla de rest wijst zich vanzelf .
Daarna de gegevens even opnieuw in je router invoeren.
---------------------------------------------------------------------
Je kunt het beste alles wat mee draaid voor dat je update even uit schakelen zoals viruscanner enz.
---------------------------------------------------------------------



Andere vraag hoe lang heb je de router en heb je nooit geen problemen gehad dat die er uit gegooid werd als er meerdere pc's ingeschakeld werden?
 
router

Nee ik heb wel meer dat ik de router opnieuw had ingesteld maar als ik dan op apply klikte dan saved hij het maar nu vraagd hij steeds om een wachtwoord en ik kan invullen wat ik wil maar het helpt niet dit heb ik nog nooit gehad vandaar.gr Harry
 
Ik zou even kontact opnemen met de helpdesk van e-tech
support@e-tech.nu

Als je daar je probleem voor legt heb je binnen 1 dag een mail waar het eventueel aan kan liggen.

Ik heb een paar maand terug problemen gehad als er meerdere pc's waren aangesloten op de router.
Lag aan de netvoeding kreeg gratis een nieuwe toe gestuurd probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan