Ethernet-controller, welke?

• Onderwerp starter Onderwerp starter biem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

biem

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2008
Hallo
Vandaag op de media center mcp 9350i van Philips windows xp home opgezet, nu probeer ik via een kabel een internetverbinding te krijgen ,maar dat lukt niet, bij hardware staat een geel uitroepteken bij ethernet-controller, ik heb geen cd met drivers , hoe kom ik erachter welke driver ik nu moet hebben ?

Bvd Geert

Dat betekent volgens mij dat je wel verbonden bent, maar niet tot het internet, Doet heet internet wel thuis ?

Even onder een nieuwe naam ingelogd Ik heet nu biem 123 :)
Ja hoor. ik kan gewoon op een andere pc en op mijn laptop computeren, volgens mij moet ik wel een ethernet driver installeren

Dat is het ook niet, is een progamma'tje van Philips over TV-scanning

Dat is vreemd, aangezien WinXP standaard de drivers voor die Ethernetadapter al in huis heeft. Betreft de installatie een afgeslankte versie van XP (nLite)?

ether.jpg

Dan gaan we het anders oplossen. Wat geeft Apparaatbeheer voor melding als je op beide Ethernet-adapters dubbelklikt? Is het toevallig de WiFi adapter waarvoor geen drivers zijn te vinden?

Hij geeft aan dat er geen stuurprogamma's zijn geinstalleerd voor ethernet controller , hij zegt niets over WIFI

Uiteraard wel steeds na installeren van drivers opnieuw opgestart?

Weet je toevallig of LAN en WiFi op aparte insteekkaarten (PCI) zitten? Zo ja, rest de enige optie de PC open te maken en merk + type van deze kaarten op te schrijven en hier te posten. Maar of je dat aandurft...

Ja hoor, steeds netjes opnieuw opgestart.
Ik zal vanavond of morgen (ben eerst inbusleutels nodig) de kap eraf halen, als ik wat meer weet ,post ik het hier.
In elk geval bedankt tot zover !

De zaak wordt misschien iets makkelijker voor mij, ik heb nl op Ebay noch zo'n apparaat gekocht, volledig werkend met alle drivers, dus daar wacht ik even op, lukt dit niet dan gaat de kap eraf.
Ik meldt me tzt weer.

Okay, opgelost , heb bij de andere mediacenter een image dvd gekregen, deze erover gedraaid, probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan