ethernet onboard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze drivers zullen op het moederbord cd,tje zitten die je bij de Pc hebt gekregen!

Begin eerst maar eens op de downloadpage de "NVIDIA System Driver" voor Window XP te downloaden en te installeren, daarna LAN, audio en indien nodig RAID.

de cd kan ik blijkbaar niet vinden anders had ik dat wel gedaan, heb de lan drivers gedownload.. en als ik hem wil instaleren krijg ik deze error
1607 unable to install installschield scripting runtime

dankje! dat probleem is nu opgelost.. en ik heb nu ook internet via nvidia networkcontroller kaart, alleen ethernet-controller staat nog steeds een vraagteken voor bij aparaatbeheer dat hij niet geinstaleerd is, terwijl ik die lan drivers wel geinstaleerd heb, wat nu ?

En heb je ook eerst de "NVIDIA System Driver" gedownload en geïnstalleerd zoals ik al eerder schreef?

yep, toen ik die instaleerde kreeg ik verbinding met internet via de nvidia nforce networking controller, maar nu is de ethernet-controller nog niet geinstaleerd.

Je hebt waarschijnlijk de "NDIS driver for Integrated LAN of nForce Chipset." geïnstalleerd, maar nog niet de "Integrated Marvell Gigabit-LAN driver for Win2K/XP" , nog even de tweede netwerk driver installeren dus.

al geprobeerd.. lijkt me dat dit de goeie is

Bijlagen

• driver.JPG
    driver.JPG
    37,4 KB · Weergaven: 19
Het lijkt er dus op dat iets de installatie in de weg zit. Probeer het eens zonder dat je antivirus en beveiligingssoftware actief is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan