ethernetkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmerden

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2004
Zojuist heb ik mijn nieuwe ethernetmodem binnen gekregen, nu past er een stekkertje niet op mijn computer. Mijn conclusie ik heb dus geen ethernetkaart. KAn iemand mij vertellen wat voor iets ik moet gaan kopen. Degene die mij helpt alvast bedankt

Voor € 15,00 heb je al een behoorlijk netwerkkaartje. Als je in de buurt een computer-hobbyist weet dan heeft hij/zij er vast ook wel eentje.

dus als ik hetgoed begrijpis een ethernetkaart gewoon een ethernetkaart. Heb ik verder geen gegevensovermijn computer nodig om te kopen.

Nee, tegenwoordig zijn er alleen nog PCI netwerkkaartjes te koop. Deze passen in de witte PCI-slots van je PC.

Elke Ethernetkaart zal voldoen.

harstikke bedankt dus ik ga op zoek naar een ethernetkaart die past op een pci slot. Ben alweer iets wijzer bedankt

Woon je in de buurt van Hoorn, heb ik er nog wel 1 voor je voor nul centen. je kan kiezen, isa of pci slot. Allemaal Intel spul dus zeker plug and play. gr. Erik.

klik eens bovenin op marktplaats van de helpmij site, en dan netwerk. daar staat er ook 1.
succes rene
:D

Ik wil jullie allemaal harstikke bedanken, maar heb er zojuist al een van de buurman gekregen. Maar allemaal bedankt voor jullie aanbod. Groetjes Miranda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan