• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost etiketjes printen met werkbladgegevens.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wallievis

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2014
Ik doe voor onze VME een eenvoudige boekhouding met Excel. Zoals u kan zien in de voorbeeldscreenshot, is er een werkblad met de inkomende facturen. Elke inkomende factuur wordt hierop ingeboekt en wordt ook uitgeprint. Op deze uitgeprinte facturen komt een etiketje met enkel de volgende gegevens : Regel 1 het factuurnr ( kolom A) en regel 2 het boekingsnr ( kolom F) De gegevens worden nu manueel ingevuld in een Word etiketsjabloon. Het manueel invullen van deze gegevens is tijdrovend en geeft ook een risico op foutieve ingave. Ik zou dit dus automatisch willen doen, zodanig dat ik enkel moet aangeven van welke facturen ik een etiket wil uitprinten en deze gegevens dan opgehaald worden uit het werkblad..

1727350677908.png

Bijlagen

• 1727350453725.png
    1727350453725.png
    212,8 KB · Weergaven: 18
Plaats dat etiketsjabloon eens hier. Het is ook mogelijk om diezelfde etiketten rechtstreeks vanuit het Exceldocument te printen. Voor alle geselecteerde rijen kan dan een etiket geprint worden. Is het nog van belang om aan te geven op welk etiket begonnen moet worden met printen i.v.m. half lege vellen etikettenpapier?

Bijgaand een voorbeeld, eenvoudig in te bouwen in je bestaande document.
Klik op de knop Etiketten, de rest spreekt voor zich denk ik.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan