Etiketten in Access

• Onderwerp starter Onderwerp starter Enya
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Enya

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Ik heb een adressenbestand aangemaakt in Access en wil dit afdrukken op etiketten. Heb etiketten van Office Center in het formaat 3 x 8 (6,6 x 3,39 cm). Heb geprobeerd een Avery etiket aan te passen maar het wil niet lukken. Maar het vreemde is dat ik nu niet meer bij het overzicht van de etiketten kan komen. Ik krijg nu nog alleen maar het door mij aangepaste etiket. Ik baal hier geweldig van. Wie weet raad. Alvast bedankt. Enya

Al getracht een nieuw rapport te maken, op basis van dezelfde query, en dan terug je etiketten wizard te gebruiken.

Ja, dat is het eerste wat ik heb gedaan. Juist daarom vind ik het zo vreemd. Ik vind trouwens toch dat het aanpassen van een etiket problemen oplevert. Hoewel ik de maten heel nauwkeurig opgeef krijg ik toch het bericht dat het niet past.

Laatst bewerkt:
In het kader van de "Wizard adresetiketten" moet je het vakje "aangepaste afmetingen" uitvinken. Dan zouden al de etiketten waarin je kunt kiezen terug te voorschijn komen.

Scarie

Hartstikke bedankt. Ik voel me wel een sukkel maar ik heb dit gewoon over het hoofd gezien. Maar het is nu opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan