etiketten in Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

esnej

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
Met Word 2000/2002 had ik eindelijk onder de knie hoe ik vanuit mijn Excel adressenbestand etiketten kan maken via de wizard afdruk samenvoegen.
Nu hebben ze op mijn werk Office 2003 geinstalleerd. In afdruk samenvoegen blijkt nu van alles veranderd te zijn.
Ik weet nu niet meer hoe het moet
In de vorige versie kon ik mijn eigen veldnamen gebruiken van F1 t/m F"veel" en de standaardveldanamen
Nu staan er maar een paar autosamenvgveldnamen in mijn lijst en de standaardvelnamen.
Nu gebruik ik niet alleen standaard veldnamen, dus dat wordt een probleem.
Verder beginnen de veranderingen vanaf stap 3.
Of de veranderingen er nu alles beter en makkkelijker op hebben gemaakt vraag ik mij af?

Bedankt voor deze mededeling.
Misschien hebben andere gebruikers hier ook wat aan.

Je hebt een heel stuk geschreven maar een vraag komt er niet in voor.
Heb je de help al ontdekt in word 2003. Die is heel duidelijk hoe iets kan.

Mijn kennis van word 2003 is te gering omjou te kunnen antwoorden.
Maar als een bedrijf overgaat naar een nieuwere versie dan hebben ze ook de kennis in huis om dit soort problemen op te lossen.

Mijn vraag is eigenlijk hoe kan ik nu via de wizard afdruk samenvoegen in Word 2003 via de 6 stappen etiketten kan afdrukken.
Een antal dingen zijn verandert sinds de laatste versie en nu kom ik er dus niet meer uit.
Ik wil van een bestaande excel adressenbestand etiketten maken.

Via de Helpfunctie van Word kwam er niet uit.
Hopelijk is nu enigsinds duidelijk wat ik wil?

Ik begrijp ook niet waarom het in iedere versie weer moet veranderen maar ik denk dat ik je wel kan helpen.

Als je kiest voor 'brieven en verzendlijsten' onder 'extra'
en dan voor 'afdruk samenvoegen' krijg je rechts in beeld de hulp voor samenvoegen.
Dan kun je de 6 stappen volgen.
Bij stap 4 moet je niet vergeten op de knop 'alle etiketten bijwerken' te klikken.

Ik hoop dat ik je vraag goed heb begrepen en dat je hier wat aan hebt.

handleiding

Ik heb een handleiding gemaakt. Misschien heb je er iets aan.

Groeten,

Jen

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hai, :D

Ook ik heb moeite de vraag te begrijpen!

De reden dat de wizard in stap 3 begint is duidelijk. Je opent een reeds bestaand gekoppeld document en dus gaat Word naar stap 3 de overige stappen zijn al in het document verwerkt!

Ook zeg je adruk samenvoegen is veranderd in 2003???? Ook dit klopt niet het is zelf bijna volledig hetzelfde gebleven..(En zeker de gedeeltes waar jij het over hebt)

Hier heb ik etiketten maken beschreven voor Word XP:
http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=6229

Deze methode klopt nog precies voor 2003 dus...

Dus je zult toch specifiek moeten worden in wat er mis gaat want ik zie het niet.

Succes! :thumb:

etiketten word 2003

Ik begrijp er werkelijk niets van op mijn werk gaat het etiketten maken in office 2003 echt anders dan bij office 2000/2002.
Er zit wat wijzigingen in stap 3, 5 en 6.

Nu heb ik van de week op mijn computer thuis ook 2003 geistalleerd en dacht kom laat ik thuis even verder aan die etiketten "prutsen".
Hier gaat gewoon wel alles het zelfde als bij versie 2000/2002. IK WORD GEK! :confused:

Nou vraag ik mij af zou dit komen, doordat op mij werk ofiice online ge-update wordt dat het daar wel anders is? :(

Nu blijft het feit dat ik op mijn werk nog niet verder kan met het etiketten maken. Helaas weet ik niet uit mijn hoofd waar de wijzigingen precies zitten, dus dat zal ik nog wel even opzoeken als ik op mijn werk ben.
Ik post dan nog wel even een bericht.

Hai, :D

Ik ben hartstikke benieuwd naar de afbeeldingen van de eventuele afwijkingen?

See Yah! :thumb:

Zelfde probleem

Het doet me deugd te merken dat ik niet de enige ben die daar problemen mee heeft. Ik heb op school nog leren werken met MS Office 2000 en toen lukte het mij perfect om adressen op etiketten te plaatsen van een Excel document.

Nu ben ik zwanger en wou ik zo etiketten maken voor de geboortekaartjes, maar ondertussen heb ik MS Office 2003 en bij mij lukt het dus ook niet.
Als ik alle stappen volg die hiervoor uitgelegd worden, krijg ik een document met etiketten en in elke etiket staat dan gewoon <<Volgende record>>. En dat is het dan.

Ik hoop dus mee dat er hier nog iemand een uitleg kan geven die ons verder helpt!

Groetjes

Heey Esnej!

Ik had ons probleem ook nog eens op een ander forum gezet en heb daar een antwoord gekregen dat mij heeft geholpen.

Iemand had in een bijlage de volledige uitleg gestuurd hoe je 'Afdruk samenvoegen' moet gebruiken in MS Office 2003.

Ik heb die stapjes één voor één gevolgd en bij mij is het alvast gelukt!

In bijlage vind je die uitleg en hopelijk ben jij er ook mee geholpen!

Alvast veel succes!

Groetjes

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan