Etiketten maken excel-word probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldenstar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik loopt tegen het volgende probleem aan bij het samenvoegen van excel naar word bij het maken van etiketten. In word heb ik een etikettenblad gemaakt met daarin de samenvoegvelden die verwijzen naar excel. Dit gaat helemaal goed en de koppeling is er ook, alleen krijg ik nu op 1 vel adressen van dezelfde geadresseerde, ipv 1 etiket voor iedere geadresseerde. Waar en hoe kan ik dit wijzigen??

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes Linda

Even terug naar Afdruksamenvoegen gaan en weer etiketten kiezen.

In heb Excel 2007, maar ik meen dat het in eerdere versies het zelfde is.
Direct op het eerste scherm kan je bij Afdrukken kiezen of je hel hele veld mede zelfde adressen (standaard waarde) wilt gebruiken, of één adres per stikker.

In word heb ik een etikettenblad gemaakt met daarin de samenvoegvelden die verwijzen naar excel.

Je had beter de wizard afdruk samenvoegen kunnen gebruiken. Daar krijg je de keuze wat voor soort document je wil samenvoegen. Bij de keuze etiketten krijg je dan een keus uit een groot aantal tevoren klaargestoomde etiketten.

Zet nu in je Word document na iedere laaste veld van een etiket het veld {NEXT}

Ik heb de etiketten inderdaad via de wizard gedaan, dat werkt ideaal!

{ NEXT} was de gouden tip, alleen heet het in de Nederlands versie { Volgende record }. Bedankt voor de hulp!! :thumb:

nog even een tip...als je bij elk etiket { volgende record } erachter zet (dus ook bij het laatste van de pagina) dan wordt de eerst volgende overgeslagen. dus achter het laatste etiket van een pagina moet je geen { volgende record } zetten!

groetjes linda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan