Etiketten maken in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Berichten
808
Ik heb een tabel gemaakt in Word. Hierin staan in totaal 359 mensen met de NAW gegevens erin.

Nu is mijn gevraagd om hiervan etiketten te maken omdat ze allemaal een leuk presentje krijgen.

Maar heeft iemand enig idee hoe ik dit aanpak?
Heb al wat zitten proberen, maar zie het zo snel niet.

Wie helpt??
 
Er staan inderdaad genoeg onderwerpen over die etiketten.

Maar nog steeds geen antwoord waarmee ik mijn probleem kan oplossen.

Ik heb in word de tabel staan.
Vervolgens weet ik gewoon echt niet wat ik moet doen, heb zitten stoeien met Extra-afdruk samenvoegen, maar ik krijg het echt niet gevonden.

Iemand een idee hoe ik nu te werk moet gaan?

Dat een programmaatje zoals word toch zoveel irritatie kan opwekken bij iemand....
 
ohh ja, ik heb alle gegevens nu in Excel overgezet, in totaal 5 kolommen en 359 rijen.

Als iemand mij kan vertellen hoe het in excel werkt, vind ik het ook goed ;)
 
Ik kan het je wel uitleggen, maar met welke office versie werk je?

In Office 97 gaat het heel anders dan in office XP.

Dit is de uitleg voor Office 97.

1. Maak een adressenbestand in Excel (klik op bestand nieuw en open het basis adressenbestand)
2. Open Word
3. Open de brief/document/sjabloon waar je de gegevens uit Excel wilt invullen (kan ook een leeg nieuw document zijn).
4. Klik op Extra, afdruk samenvoegen
5. Klik op Hooddocument maken
6. Kies Etiketten, actief venster
7. Gegevens ophalen, gegevensbestand koppelen
8. Zoek het adressenbestand (let op is Excel bestand) en klik op openen.
9. Heel werkblad, klik op OK
10. Hoofddocument instellen

Daarna:
Etiket formaat aangeven.
Ok.
Klik op samenvoegveld invoegen. Maak je keuze
Herhaal dit tot je al de gewenste gegevens hebt.
Klik op Ok
Samenvoegen.
Samenvoegen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan