kruimeltjes
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2009
Hallo Allemaal,
Ik ben bezig met een database te creeeren waarin we patienten gegevens opslaan. Hier bijna zo goed als klaar mee maar nu wil ik graag dat er etiketten worden geprint aan de hand van de ingevoerde gegevens.
Nadat ze het Frm_Materials hebben ingevuld wil ik dat er etiketjes automatisch worden uitgeprint (code moet komen dus onder alle knoppen). Op het etiketje moet komen te staan;
1. PatientID
2. Welk materiaal er in zit (voor ieder materiaal een apart etiketje)
Even een voorbeeld;
Ik heb bij de study Anakinra, 2 buisjes met plasma en 1 buisje met PBMC waarin 10*10^6cells/mL inzit.
Nu wil ik dus op mijn etiketje hebben staan;
Ana0001
Plasma
Ana0001
Plasma
Ana0001
10*10^6 cells/mL PBMC
Is dit te realiseren? Ik denk dat weinig mensen Codesoft9 als software kennen, ik ook nauwelijks.
Ik heb hieronder de database toegevoegd;
Bekijk bijlage Patientendatabase1.part01.rar
Bekijk bijlage Patientendatabase1.part02.rar
Groetjes,
Simone
Ik ben bezig met een database te creeeren waarin we patienten gegevens opslaan. Hier bijna zo goed als klaar mee maar nu wil ik graag dat er etiketten worden geprint aan de hand van de ingevoerde gegevens.
Nadat ze het Frm_Materials hebben ingevuld wil ik dat er etiketjes automatisch worden uitgeprint (code moet komen dus onder alle knoppen). Op het etiketje moet komen te staan;
1. PatientID
2. Welk materiaal er in zit (voor ieder materiaal een apart etiketje)
Even een voorbeeld;
Ik heb bij de study Anakinra, 2 buisjes met plasma en 1 buisje met PBMC waarin 10*10^6cells/mL inzit.
Nu wil ik dus op mijn etiketje hebben staan;
Ana0001
Plasma
Ana0001
Plasma
Ana0001
10*10^6 cells/mL PBMC
Is dit te realiseren? Ik denk dat weinig mensen Codesoft9 als software kennen, ik ook nauwelijks.
Ik heb hieronder de database toegevoegd;
Bekijk bijlage Patientendatabase1.part01.rar
Bekijk bijlage Patientendatabase1.part02.rar
Groetjes,
Simone