Etiketten printen (mbv Codesoft 9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat is dus nu het rare van die wetgeving. Iedereen mag dus het materiaal opwerken en invoeren in de datbase maar niet iedereen mag die gegevens terug zien.

De manier waarop we het nu doen is nog fout gevoeliger dan deze database:

Nu schrijven we het op in een notitieboek
Dan worden de samples overgezet en dat wordt Weer opgeschreven in een excel file.

Soms gaan de samples door 4 verschillende handen en dan heb ik nog niet eens vermeld dat de artsen die het aanvraag formulier moeten invullen dat ook nog niet eens altijd correct doen.

Dus om kort antwoord te geven:

Gegevens invullen mag
Gegevens zien mag niet

Dan lijkt het mij simpel: verwijder de gevoelige tekstvakken van je patient formulier, maar gebruik wel keuzelijsten om een patient(code) te kiezen, zodat de gegevens in ieder geval blijven kloppen. Ik zie althans het voordeel niet om foutieve (dus nodeloze) gegevens te laten intypen die verder toch niet gebruikt wordt. En op die manier houd je de nieuwe codes toch bij de juiste patiënt.

We hebben ook nog eens het probleem dat we niet altijd alle patienten terug zien en het afgelopen jaar hebben we een patientenbestand opgebouwd van ruim 1000 verschillende patienten.

En dit is slechts 1 jaar. Als ik dit in een keuzelijst (met of zonder invoervak) zet is het overzicht nog weg.

Ik ben het met je eens dat het met deze database nog altijd mogelijk is om foutieve informatie in te vullen maar ik denk dat altijd zal blijven hoe je het ook zou opbouwen.\

Maar goed om terug te komen op mijn orginele vraag; dat lukt me dus nog altijd niet.

Misschien is het beter om dit item af te sluiten en een nieuwe vraag te openen hierover?

Je bedoelt: geen etiketten? En/of geen query?

Ik zal vanavond een voorbeeldje maken. Heb je de maten van de etiketten?

Ja die heb ik;

Totale breedte van het etiketje is 5 cm maar er kan maar op 2,5 cm tekst worden gezet.

Hoogte van het etiketje is 1,6 cm

Het etiketje heeft afgeronde hoekjes van 45 graden.

De etiketjes zitten op een rol achter elkaar (1 sticker breed dus maar)

Groetjes,

Simone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan