• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

etiketten printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerald Baalhuis

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
In reeds opgelost topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=316359
heb ik een aantal vragen reeds (tot volle tevredeneheid) beantwoord gekregen.
Ik wil het geheel nog beter maken en heb het betreffende bestand bijgevoegd. Hierin staan mijn verzoekjes. Deze heb ik nu op mijn manier proberen op te lossen, maar er zijn onder jullie wellicht grotere kunstenaars.

Gerald

Bijlagen

Justus,

Bijgaand het vervolg op het beginnetje. Jouw voorstel om het aantal etiketten in het blad data op te nemen is niet reeel omdat de chargegrootte van de H-nummer artikelen kan varieren van 20-200 kg of meer, terwijl het (bijna) altijd in dezelfde eindverpakking gaat. Het aantal etiketten kan dus het beste 'gevraagd'worden nadat er op de printen button is geklikt. Overigens geldt dit alleen voor H nummers, voor G-nummers geldt dat de waarde uit cel C3 kan worden gebruikt.
Ook de juiste printer kiezen kom ik nog niet uit. Dit zou moeten gebeuren als je het bestand opent of als je op de print button klikt.

Gerald

Justus,

Heb ondertussen ook een avondje zitten 'klooien'. Een en ander is flink veranderd. Het enige probleem is nu eigenlijk nog dat afhankelijk van het feit of het artikelnummer met een G of een H begint bepaalde cellen (eigenlijk alleen I6 als artikelnummer met een H begint geblokkeerd wordt.
Ook zou als op de printbutton gedrukt wordt de etiketten printen moeten worden gekozen en na het printen weer teruggezet op de standaard printer.

Heb ivm bestandsgroote flink wat regels in tablbad data weggehaald.

Gerald

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan