ik kan met trots zeggen dat ik als een van de eerste nederlanders een eu domein in handen had... precies degene die ik wilde:thumb: , alleen zat ik op dat moment nog een beetje in de knoei met mijn hosting... een aantal weken nadat mn eu domein draaide ben ik van hosting overgestapt en nam ik mijn nl domein mee, eu domein was allemaal zo nieuw, was nog niet mogelijk. omdat ik me daarbij neer legde zette ik op de oude server (van mijn ex hosting) een redirect bestandje naar .nl domein, tot ik er achterkwam dat de oude hoster de hosting had stop gezet( logisch want daar betaalde ik niet meer voor) maar mijn eu domein stond dus niet meer geredirect. ik mn hosting opgebeld (zowiezo al moeilijk te pakken te krijgen die gasten) en gevraagt voor verhuizing, dit is nu 3 weken geleden...ik stalk wekelijks mn hoster omdat ik wil weten waarom het zo langzaam doet... dit kost mij namelijk mn klanten... hij beweert dat dit via een vereniging gaat en die zoveel aanvragen te verwerken hebben dat dit zolang duurt...
nu is mijn vraag of iemand al ervaring heb met het verhuizen van een eu domein en hoe snel dat bij jou ging, en /of dat je het verhaal van die vereninging kan bevestigen...
alvast bedankt:thumb: