Eudemons install probleem:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamer12345

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
ok ik wil graag een spelletje downloaden ik had dus eudemons gevonden na al het gedoe als registreren en blah blah en downloaden ben ik hem aan het installeren en dan loopt alles nog goed totdat hij C:/............../music/5000... ofzow gaat installeren alles nadat kan hij niet installeren ofzow en dat haat ik best wel weet iemand wat ik moet doen of moet ik gewoon negeren? en dat steeds drukken?:shocked:

soms wil t wel eens helpen om op de knop Doorgaan of Negeren te drukken, als deze gegeven worden. en anders de-installeren en opnieuw proberen.
weet niet of je van een cd/dvd-tje installed, misschien is dit schijfje vies/vettig, en dat kan ook wel eens de install stoppen.

kun je misschien iets meer vertellen, krijg je bijvoorbeeld een error boodschap op beeld wanneer de install stopt, of heb je misschien een fout melding in je logboek staan?
want als we dat weten dan kunnen we meer te weten komen over deze fout.

leon

de eerste 90% gaat alles prima maar alles vanaf daarna krijg ik steeds een venstertje van wilt u stoppen(met de installatie) opnieuw proberen en negeren opnieuw proberen heb ik al gedaan maar dat lukte niet.

me vader heeft dit acc gemaakt ik ben pas 13 ik snap niet veel van pc's

Laatst bewerkt door een moderator:
tja, helaas kunnen er vele redenen zijn waarom hij stopt met installen.
wat ik nu zoal kan bedenken is of je nog wel genoeg vrije ruimte hebt op je harde schijf, (of je pc dus niet al vol zit met andere programma's en gewoon geen ruimte meer heeft).
je kan dit simpel controleren, doe even de volgende dingen;

- klik op Start knop links onderin beeld.
- klik dan op "Computer" dit staat ergens rechts in het nieuwe windowtje staat dat geopend is.
- nu krijg je een nieuw windowtje en daarin zie je ergens C: staan.
dit is je harde schijf, en het geeft aan hoeveel al vol is van de hard schijf.

mocht je nog genoeg ruimte hebben dan kun je even proberen om opnieuw dat spel te downloaden. soms gaat er iets fout tijdens downloaden en dan krijg je problemen bij het installeren.

mocht dit ook niet helpen laat t dan maar weer weten,
succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan