euro 2004 + nero = problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
148
ik heb 2 cd's van euro 2004 op mijn comp staan
ik begin met de setup van cd1.. dan vraagt ie middenin om cd2.. Maar NERO weigert mijn cd's te lezen, waardoor ik never nooit cd 1 en 2 kan zetten op een cd en dus installeren. DAT is mijn probleem dus.
Hoe kan ik cd2 zonder op een cd te zetten, toch gebruiken als ie dr om vraagt. Ik moet moet moet dat spel installeren en ga hier helemaal gek :(
help?

Alvast thanks!
 
Door naar de winkel te gaan, een orginele kopen dan werkt die perfect. :thumb:
 
jep

het blijkt een BIN bestand te zijn.. en ik krijg nu alcohol 120% of zoiets.. geen idee wat het is
 
Re: jep

Geplaatst door BK4LiFe
het blijkt een BIN bestand te zijn.. en ik krijg nu alcohol 120% of zoiets.. geen idee wat het is

Je kan het ook met isobuter doen. kun je hier downloaden. En dan moet je de juiste uitpakken en dan op cd branden dan lukt het wel :)
 
Kruger.. mijn probleem is dus dat nero weigert te branden.. hij leest mijn cd's niet... en ik heb nero sinds vandaag. Had vroeger een oude versie nu 6 gekregen van iemand.. maar het weigert mn cd's te lezen.. had ik vroeger ook wel eens last van. iets met mn cd speler
 
Andere cd geprobeerd? Leest je cd-rom speler wel als je er een gewone cd in doet waar al iets opstaat. Of leest Nero je cd-rom speler niet?
 
met gewone cd's heeft mijn cdrom speler ook wel eens moeite.. maar bij de zaak waar ik em liet nakijken hebben ze geen problemen kunnen vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan