euro teken

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat heeft het zelfde resultaat ,dan wanneer ik rechts op de euro toets druk.
dan krijg ik een zwart vierkantje met in het midden een wit rondje (omgekeerd opsommingsteken ).

bedankt voor je reactie .

gr

Geplaatst door Bennie
Die software zit er niet voor niets bij, dus het lijkt me goed als je die in ieder geval installeert. Staan je landinstellingen verder wel goed? Dubbelklik op landinstellingen in het configuratiescherm en dan op Talen en details. Staat daar Nederlands en VS Internationaal?

Groetjes,
Bennie
De software is niet nodig voor de eurotoets, dat is bij geen enkel toetsenbord zo. Ik heb zelf ook en toetsenbord waar het euro-teken op de num-lock toets zit.

hallo proxy .

klopt wat jij zegt je hebt de software niet nodig .

maar daar ben ik nog niet mee geholpen .
mischien iemand nog een idee.

gr

Geplaatst door Proxy
De software is niet nodig voor de eurotoets, dat is bij geen enkel toetsenbord zo. Ik heb zelf ook en toetsenbord waar het euro-teken op de num-lock toets zit.

Misschien niet voor de €-toets, maar het lijkt me wel nodig voor het correct laten functioneren van de (functie)toetsen etc.

@free_roelie

Ik vrees dat we in rondjes (blijven) draaien. Heb je de mogelijkheid om (tijdelijk) een ander toetsenbord aan te sluiten? Wellicht dat het probleem dan aan het licht komt.

Groetjes,
Bennie

hoi bennie.

ik heb de software er af gehaald nu kan ik het euro teken met de toetsen wel maken .
ctrl-alt + 5 .
maar niet met de extra euro toets , ik laat het maar even zo .

bennie en de andere bedankt .

gr . free_roelie .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan