Euro Truck Simulator crasht tijdens rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie21496

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Berichten
114
Hallo allemaal,


Ik heb zojuist Euro Truck Simulator gedownlod, nou krijg ik echter de hele tijd problemen. De installatie verliep prima, en als ik het spel opstart hapert hij ook niet, echter als ik ga rijden, crasht hij op een gegeven moment. Ik dacht eerst dat alleen Nederland bugged was, maar als ik in Frankrijk of een ander land wil rijden, crasht hij ook. Hij sluit zomaar af met de mededeling dat hij is gecrasht. Mijn systeemspecificaties:

HP Compaq 6715 (Laptop)
AMD Turion 64X2 2,0 Ghz
2GB RAM geheugen

Het besturingssysteem is Windows 7 Ultimate (Is dat het probleem?)

Ik wil dit spel al een lange tijd, dus ik hoop dat ik met hulp het aan de praat kan krijgen.
 
Laatst bewerkt:
2 seconden gegoogled en heb de gegevens.


" CPU 2.4+ GHz, 256 MB video card with up to date drivers, and having DirectX 9 installed".

op de pagina staat ook. werkt het beste met VISTA of XP. Heb jij eencomputer met dei besturingsysteem? Probeer het daar op. en jij heb 2.0 en heeft 2.4 nodig. wel dat hij zou moeten werken want 2.4 is de recommend . dus hij zou der niet dan op moeten crashen
 
Ja naar de eisen voor de processor heb ik nog niet gekeken nee. Maakt die 0,4 ghz veel uit? Want tot het moment van de crash wordt het hele spel goed aangegeven.

Het spel GTA San Andreas met de SAMP multiplayer plugin werkt wel perfect in de Medium stand.


Deze laptop heb ik cadeau gekregen een paar dagen terug, en ik heb nog geen aandacht besteed aan Direct X, dus ik zal straks daar naar kijken.


Videokaart is aan ATI Radeon X1200 series.

Ik heb Systemrecuirementslab een test gedaan op een ander spel, het zegt dat mijn videokaart 831 MB RAM heeft
 
Update: Het blijkt dat Direct X 10.0 eral op staat. Kan het aan de processor liggen?
 
Dit is de fout die ik krijg, heb echter geen flauw idee wat het inhoudt:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: game.exe
Versie van toepassing: 1.3.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4a16bc55
Naam van foutmodule: atioglxx.dll
Versie van foutmodule: 6.14.10.8304
Tijdstempel van foutmodule: 49344650
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0074a2a8
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: aa79
Aanvullende informatie 2: aa79e855b15bb00ceb846c77869bc45f
Aanvullende informatie 3: 2f21
Aanvullende informatie 4: 2f21a60b82908f1cfbc7a1fd0ac66e21

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
 
Minimale systeemeisen:
Besturingssysteem: Windows XP of Windows Vista
Processor 2,4 GHz Intel Pentium 4 of equivalent
512 MB RAM (1 GB op Windows Vista)
128 MB videokaart:
GeForce 4 (geen MX!) of hoger,
ATI Radeon 8500 of hoger
DirectX 9-compatible geluidskaart
DirectX 9.0
600 MB vrije ruimte op de harde schijf

Net gevonden na een tijdje googlen. Als het inderdaad aan de processor ligt, kan overklokken helpen, en zo ja, is dat voor mijn processor goed?
 
bij mij helpt het meestal wel ook niet altijd hoor. maar meestal wel
 
ja het kan er alleen maar beter op worden he? Maar op het wat exacter te vertellen; Alles start goed op, ik rij weg zonder enige problemen, graphics zijn in Medium stand, en dan als ik bijvoorbeeld na een minuut rijden een bocht maak of een snelweg op rij, dan bevriest het spel, of het sluit zelf af.
 
Van tevoren al gedaan, de crash duurde langer, dat wel. Een niewue update, in Spanje lukt het opeens wel om langer door te rijden, toen ik echter met belading een stad inreed, crashte hij...
 
ik denk toch dat het aan de processor licht want als je een stad binnenrijdt moet ik ook wat meer laden fifa 10 vraagt ook om een 2.4 ghz processor en mijn laptop heeft een 2.0 en hij kan hem ook nie hebbe hoe laag ik alles ook zet. probeer het is op een andere pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan