Euro2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Ik heb dit spel dus, gelukkig gedownload. En toen ik ging spelen viel het me op dat er geen ene ruk van het Nederlands elftal klopte (geen namen, geen juiste shirts, geen juiste spelers). En toen vond ik dit op het internet:

Uiteraard met Oranje, maar zonder de namen en gelijkenis van het Nederlands Elftal.

Je kunt in UEFA Euro 2004™ wel met het Nederlands elftal spelen, maar de game bevat niet de echte namen en gelijkenissen van de Nederlandse spelers.

EA heeft de licenties voor alle andere nationale elftallen van Europa verkregen, maar is er niet in geslaagd om die van het Nederlands elftal veilig te stellen.

De spelers van de nationale elftallen van andere Europese landen zijn wel met naam en gelijkenis opgenomen in de game. Je kunt het dus als Oranje opnemen tegen de teams waarin grote vedetten als Beckham, Zidane en Figo hun kunsten vertonen.

:evil: Echt belachelijk gewoon! Dus mensen die dit spel echt KOPEN in de winkel (en speciaal voor het Nederlands elftal) worden dus in feite afgezet! HOE DOM!

het is jammer, maar ben de laatste tijd toch al geen fan meer van de Fifa reeks en de Euro/wk versies dus maakt het mij niet super veel uit

was het niet ook zo dat in een fifa versie de NL competitie er niet in stond omdat ze daarvoor ook geen toestemming kregen ?

Ik heb Fifa vanaf 1996 gespeeld ofzo..maar ben na 1,5 maand fifa 2004 overgestapt op pro evolution soccer 3 (PES).Ik wil gewoon een normaal potje kunne voetballen en niet da gezeik van off the ball en dat je in nog geen 12 jaar een tegenstander er uitsprint.
in 2004 zat wel NL-competitie en volgens mij komt ie er in 2005 ook gewoon bij.
Ik wacht iig nog lekker ff op PES4:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan