Eurobellen & Mysql

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasperTj

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Hoi,,

Kan iemand een script voor mij in elkaar zetten ( of een tut. geven ) van eurobellen, Dat na het bellen de gebruiker op mijn website een bepaald aantal punten krijgt, table naam : users, Daarin staat " credits ".

Het liefts wil ik een tut., Kan ik zelf eens wat proberen.

- Jasper

Het is vrij simpel. Kun je de link geven van je betaal pagina?
En kun je wat informatie geven? je moet namelijk een betaalpagina maken en die laten linken naar betaald.php (voorbeeld)In die pagina zet je de dingen neer zodat die pagina met je database kan connecten... Daaronder zet je:
PHP:
<?php
$ebcheck = file_get_contents("http://www.eurobellen.nl/bel/check.php?userid=9awensi&ip=".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."&ebpin=".$_GET['ebpin']);
if($ebcheck!="OK") {
   echo "Pincode validatie mislukt, Er zijn geen BelCredits toegevoegt. ($ebcheck)";
   exit;
}
?>
Neer. Dat is om ervoor te zorgen dat de mensen geen punten krijgen als ze niet hebben betaald.
Als je dat hebt gedaan moet je query's laten uitvoeren. in mij geval krijg je dit:
PHP:
		mysql_query("UPDATE users SET punten = punten + 10 WHERE name = '".$name."' LIMIT 1") or die(mysql_error());
maar dit:
PHP:
WHERE name = '".$name."'
Is waarschijnlijk bij jou anders. Je zult dus wat meer informatie moeten geven voor een tut voor jou database.

Mvg Martijn31

Site is momenteel offline, Ze zijn de server ofzo aan het rebooten,

ik kan wel een php bestandje aanmaken met : Betaald.php

Wat voor soort informatie heb je nodig?

- Jasper

Nou waarschijnlijk heb je een website met database Ik moet dus weten waarvoor het is, Hoe je een gebruikersnaam kunt achterhalen en hoeveel punten je moet krijgen naa betaling. in elke database is het namelijk anders om een gebruikersnaam te achterhalen. In mijn database gebeurt dat door dit:
PHP:
WHERE name = '".$name."'
En in jou database?

database naam : uberdb

de table is user, met daarin " zo vakje " genaamd " credits " het aantal wat er by moet / mag komen 27.000 of gewoon 1 ;)

,, Moet ik ook geen inlog gegevens van de database erin zetten?

Ik weet niet zeker of dat hier mag? Kun je anders een mail sturen op Dan kan ik je verder helpen. email=blackrunner_tinnes@hotmail.com

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan