Eurobellen.nl Help nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

feyenoord20

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
Berichten
68
Beste Mensen,

Ik heb hier even een vraag over een scirptje voor Eurobellen.nl.

Ik heb een website ( www.habbocity.nl/forum ). En dan kan je bovenin op Klik Hier drukken. Er opent dan een Popupje en dan moet je je land selecteren en dan bellen naar een nummer.

Als je hebt gebeld krijg je een code, die code is maar voor 1 UUR geldig.
Maar, er schijnt nu dus een script tezijn, dat als je 1 x hebt gebeld, en dan
heb je die code die je opkreeg ingevuld dan als je dan later de webpagina afsluit ( die je krijgt nadat je betaalt hebt ) En de webpagina weer opnieuw probeert te openen.
Dan kan je er niet in komen! Want, dan moet je weer bellen.

Ik zoek nu dus het script dat je maar 1 x hoeft te bellen en daarna nooit meer.

Het komt er namelijk als volgt op de site uittezien

1.In het menu staat een knop "Extra"
2.Hier klikken ze op dan komt er een tekst en een knop "Klik hier"
3.Dan opent een POP-UP en dan bellen, ze en bevestegen ze de betaling.
4.Vervolgens opent een nieuwe webpagina ( Hier zoek ik ook nog een script voor zodat hij
niet in een nieuwe opent maar in de zelfde pagina ).
5. Als ze het zat zijn sluiten ze de pagina! Maar, ze willen de volgende dag er weer op
komen, dit kan niet want, ze moeten weer bellen!!

En dan moeten ze WEER bellen, en dat is niet de bedoeling daar zoek ik dus een Script voor dat als ze weer op die knop "Extra" drukken, ze niet weer op "Klik hier" moeten drukken maar, dat ze de pagina waarvoor ze de dag ervoor hebben betaalt ( in ditgeval de dag ervoor als je alles hebt gelezen ) gewoon weer opkunnen :). Dit is dus wat ik zoek.

2 script

1: Dat ze maar 1 x hoeven te bellen
2: Dat als ze op Betaling bevesteging hebben gedrukt, de pagina niet in een nieuwe pagina opent maar, in de pagina waar de knop "Klik hier" stond :). Of het kan ook in een nieuwe pagina! Maakt niet echt uit, als ze vervolgens als ze de pagina afsluiten en weer op de knop "Extra" drukken gewoon op de goede pagina komen :). Maar, dat gaat automatisch volgens mij :).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan