• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Euroteken afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

smitty

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Hallo,

Ik heb een afdrukprobleem met het afdrukken van het Euroteken. Als ik het teken vet maak dan werkt het wel, maar als ik het gewoon laat dan verschijnt er niets.
Weet iemand hoe dit kan.

Wat is het voor printer en hoe oud is het apparaat?

Het is een HP Laserjet 3000 van 3 jaar oud.
Bij iedereen gaat het goed, behalve bij 1 collega.
Als hij het bestand doorstuurt naar een andere collega en die drukt het af, dan gaat het wel goed. Gek hé.

Smitty

Als ik het goed begrijp dan werken jullie in een netwerk.
Maar hoe sturen jullie de printer aan?

Waar ik naar toe wil is het volgende, wanneer op iedere computer printsoftware is geinstalleerd, dan zou ik het eens deinstalleren op die computer en opnieuw installeren.

Wanneer dit niet zo is, dan is een oplossing om office op de computer die het betreft eens opnieuw te installeren.

Printeraansturing

Al onze printers hangen in het netwerk. Er wordt dus lokaal niets geïnstalleerd. Als ik naar dezelfde printer iets stuur gaat het wel goed.

Zet de office instellingen in de betreffende computer eens op default of herinstalleer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan