Hallo mensen,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, jullie zijn momenteel zo ongeveer iets als een laatste strohalm:
ik gebruik MS Excel op een Win 10 laptop.
De bijgevoegde lijst met boeken vertoont een naar manco: vanaf boek nr 41778
vertoont het aantal in die kolom vanaf die cel een euroteken, dat alleen zichtbaar wordt als deze
lijst wordt overgekopieerd van dit bestand in een ander bestand met het totaal aantal boeken.
Wat ik al heb gedaan om het te verhelpen:
1. de cellen van net voor nr 41778 gekopieerd met 6/7 stuks en die
geplakt vanaf de cel voor nr 41778, die gekopieerde cellen vervolgens weer gekopieerd en weer dat
aantal naar beneden geplakt, tot ik bij het laatst ingevoerde boeknummmer in de lijst onderaan was: tevergeefs.
2. de gehele kolom geselecteerd door bovenaan op kolomletter te klikken;
vervolgens naar opmaak/cellen opmaken en bij type
valuta op "geen" gezet, decimalen op 0 gezet; type standaard aangeklikt. Hielp ook niets.
Ik hoop tot zover voldoende gegevens over mijn startsituatie te hebben gegeven.
Dank alvast voor de hulp.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, jullie zijn momenteel zo ongeveer iets als een laatste strohalm:
ik gebruik MS Excel op een Win 10 laptop.
De bijgevoegde lijst met boeken vertoont een naar manco: vanaf boek nr 41778
vertoont het aantal in die kolom vanaf die cel een euroteken, dat alleen zichtbaar wordt als deze
lijst wordt overgekopieerd van dit bestand in een ander bestand met het totaal aantal boeken.
Wat ik al heb gedaan om het te verhelpen:
1. de cellen van net voor nr 41778 gekopieerd met 6/7 stuks en die
geplakt vanaf de cel voor nr 41778, die gekopieerde cellen vervolgens weer gekopieerd en weer dat
aantal naar beneden geplakt, tot ik bij het laatst ingevoerde boeknummmer in de lijst onderaan was: tevergeefs.
2. de gehele kolom geselecteerd door bovenaan op kolomletter te klikken;
vervolgens naar opmaak/cellen opmaken en bij type
valuta op "geen" gezet, decimalen op 0 gezet; type standaard aangeklikt. Hielp ook niets.
Ik hoop tot zover voldoende gegevens over mijn startsituatie te hebben gegeven.
Dank alvast voor de hulp.