Eusing Free Registry Cleaner 2.5.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathalief

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Hoi hoi

Hopelijk staat mijn vraag in de goede map...
Ik had eerst regcure, maar ben zo stom geweest die up te daten en nu heb ik niets meer, behalve de mogelijkheid te betalen.
Via google kwam ik bij een oude tip op help mij.nl die Eusing Free Registry Cleaner adviseerde. Die heb ik dus nu en hij vindt 549 problemen bij mijn computer.
Is dat niet een beetje veel en kan ik zo op repair registry issue drukken zonder dat ik wat kwijtraak?

Dit programma kijkt mijn c: en F: gedeelte na. Is er ook een programma voor het controleren van je USB-stickje of is dat nergens voor nodig?

groetjes nathalief

hoi hoi

Omdat ik geen reacties had gekregen, heb ik maar gewoon op de knop repair registry issue gedrukt...tot zover lijkt mijn computer nog steeds te lopen en ik mis nog niets.

Toch zou ik nog wel graag een reactie krijgen....:)

groetjes nathalie

Gebruik Eusing al enkele jaren regelmatig en heb nog nooit problemen gehad na een scan.

Naar aanleiding van jouw bericht gisteren een scan gedaan met Eusing.
Resultaat: 411 'problemen' . Alles opgeruimd en ben, zoals altijd, nog geen problemen tegengekomen.

Over het nut van het opschonen van het register verschillen de meningen. Een PC of laptop zal er niet echt sneller door worden - dan kun je beter CCleaner gebruiken.
Persoonlijk heb ik het volste vertrouwen in Eusing - zie ook bijlage:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Are-registry-cleaners-necessary

Ik denk, dat het opschonen van een USB stick niet mogelijk is, omdat er geen sprake is van een systeemregister.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan