Evaluatie install win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Ik heb win 10 voor meerdere pcs gekozen . bij het maken van de stik(min6gig) kan je kiezen op voor 32/64 bit of beide uiteraard zal je voor laaste kiezen.

tijdens installatie terug naar af. Je bent dus verplicht je bed te maken bij elke installatie omdat hij niet zal verder doen op de achtergrond.

Dus installatie werkt drivers worden niet onmiddelijk herkend indien amd dus moet je moet het voor amd downloaden (en aan het google hints te zien mogelijk hier al uw veiligheid niet meer te garanderen is ).
Nu zoals altijd herkend hij geen registratiekeys van laptopbedrijven gewoon onbegrijpelijk . maar deze werk gewoon . hij lijkt sneller in dat opzicht dat je weer van een frisse installatie begint en na één jaar het mogelijks al veel minder zal zijn. Hardware en ect is weer weggestopt gewoon rechts klikken links onder.
Ik had natuurlijk ook al een linux erop geplaats met een bootloader die werd verwijdert. hij gebruikte wel netjes de vrije ruimte die ik voor hem stelde dus de linuxs blijft staan als hij niet in het begin van de hd staat().
Mijn doel was Hyper-v te installeren en dat lukt niet omdat ik een gewone installatie(of nog niet kunnen activeren).
werking verbetert na installatie van drivers zoals altijd .
Potentiele ongemakken
  • voorgeinstalleerde games
  • voorgeinstalleerde reclame
  • te veel openingen naar buiten
tegels kunnen verbinding maken naar buiten en laten zo weten dat je de startmenu opend rechts klikken uitschakelen en verwijderen is ook mogelijk(nog niet gevonden waar deze worden vewijdert)

ik kan geen partitie naar linux openen maar dat is logisch

echte voordelen zijn niet onmiddelijk te vinden. meer en doordachtere spyware .

Laatst bewerkt:
Ik zou ook niet weten wat ik hier mee moet, maar er loopt ook al een ander topic waar deze wellicht mee zou kunnen worden aangevuld.

Tja ik wil soms mensen laten weten wat hen te wachten staat als je ook een linux hebt.
mij stoort echt de vele connecties naar "store."...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan