even een printer aan netwerk hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterkonijn

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Op de zaak waar ik inval moet ik morgen printen maken op een netwerkprinter maar de toner is al sinds donderdag helemaal op. Vrijdag zou er geleverd worden, werd vanochtend, vervolgens vanmiddag en toen morgen....

Dus logo papier bij me gestoken, te printen bestanden op diskette gezet, met de gedachte om thuis te printen maar helaas: diskette vergeten!!!!

Nou heb ik hier nog een degelijke laserprinter die onder W 2000 draait, en in mijn rugzak past.
Maar we werken op een netwerk (printer), en "men"
zit elders in den lande. Overigens W 2000.

Zal de optie: inpakken, aansluiten en printen werken?
Ik vrees van niet: netwerk, geen rechten, geen stand-alone, geen cd rom, en natuurlijk niet conform de regels.

Of inderdaad maar vrolijk doorgaan, en de diskette niet vergeten?

Bedankt voor de morele ondersteuning

Math Wenders

Hangt er idd vanaf hoeveel rechten jij hebt op het domain (neem aan dat het om een domain gaat).
Heb je geen rechten dan zou je iemand die wel dergelijke rechten heeft kunnen vragen deze printer aan het netwerk te hangen.

Wat je ook kan proberen is of je lokaal op een pc kan/mag inloggen, vervolgens maak je een lokale printer aan en kan je printen vanaf die pc.

Zucht, kreun, steun

Dit vreesde ik al. Als invaller geen rechten, degene die het wel heeft zit ergens in Frankrijk en is volgende week weer in den lande (hoorde ik).

De beheerder van het netwerk zit ergens op een 06 nummer en dat schiet dus lekker op.
Maar geen cd rom speler houdt een probleem in met de drivers. Zucht.

Dus dan maar morgen iemand met een auto zoeken die mij met diskette naar een copy shop brengt.

Bedankt voor de bevestiging, vraag opgelost, en vervolgens een aanloop richting mandje

math wenders

Waarom niet eerst de andere oplossing proberen van lokaal inloggen ?
Je zou zelfs kunnen proberen of je wel een printer aan het domain mag hangen, je weet niet welke rechten je exact hebt toch ?

Nee heb je en jah kan je krijgen......toch ?
Zolang je weet wat je doet kan er weinig fout gaan en lukt het niet kan je altijd nog naar de copyshop :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan