Foto's overzetten.

RMSMenaMuria

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2013
Foto's van Android telefoon overzetten naar Apple Notebook(Mac OS Monterrey 12.7.6) Android File Transfer werkt niet.

En wat verwacht je met zo'n karig bericht? 😉

Tot niet zo lang geleden kon ik foto's overzetten van mijn Android Telefoon naar mijn Apple Notebook. en ik gebruikte Android File Transfer. Dat doet het niet meer. De Reden is mij niet duidelijk. Ik heb het ook geborneerd met MacDroid maar dat werkt nu ook niet meer. Goede raad is duur dus de simpele vraag blijft Welke programma kan ik gebruiken om dit voor elkaar te krijgen?

Goede raad is duur
Ongetwijfeld, en dat is vermoedelijk de reden dat je het nu aan een paar arme sloebers vraagt die geen geld vragen :).

Dit (behoorlijk oude) besturingssysteem wordt al een tijdje niet meer ondersteund door Apple; deze versie is al vanaf juli 2024 niet meer bijgewerkt. Als je dus onlangs problemen hebt met Android FileTransfer, dan zou ik de problemen aan de Android kant zoeken en niet bij Apple. Dus zoek dat in ieder geval óók uit.

Zelf zou ik de foto's nu vanaf de telefoon in een Cloud dienst zetten, en ze op de Mac daar vandaan weer ophalen.

Terug
Bovenaan Onderaan