even een simpele check

Status
Niet open voor verdere reacties.

Awesome2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
check, check, dubbel check :D

~ Is deze samenstelling een redelijke prijs/kwaliteit?
~ Zitten er nog zwakkeschakels tussen? zoals dingen die niet samen kunnen werken? kan de voeding dit aan?

~ kan ik hier bf3 op spelen goede resolutie?
~ kan ik hier nieuwste needforspeed op spelen? op de hoogste resolutie?

Heb zelf;
- win 64bit.
- dvd brander/lezer
- sata hdd 500gb
- sata hdd 350gb
- muis
- toetsenbord
- beeldscherm
- speakersetje

Als ik de bovengenoemde samenstelling bestel, krijg ik dan genoeg kabels/schroefjes meegeleverd? krijg ik ook koelingspasta? of heb ik geen koelingspasta nodig..

Hoop wat van een expert te horen =).

alvast bedankt!

Ik heb niet zo heel veel verstand van grafische kaarten, maar deze configuratie lijkt me goed.
En je mag verwachten dat je ook een boel accessoires erbij krijgt.

Groetjes, WDHBGS

Wat bedoel je met een boel accessoires? schroefjes en kabels?

daar ging ik wel van uit ja =)

nee niet voor gaming als je wilt gamen dan kun je beter voor een I5 processor gaan
die kost 20 euro meer dat wel maar is velen male krachtiger en kwa moederbord zit je rond het zelfde prijs kaartje

dus kwa prijs/prestatie is er bij intel wel wat beters te krijgen

@firest0rm, maar voor games is deze processor super goed, dat zie je aan de hoeveelheid cores.

.........
volgens mij doe je dit express heb in een andere topic al iemand anders hierover de less gelezen
veel Core's doen een game NIET beter spelen altans niet de gene die nu uit zijn
de meeste gebruiken amper 2 core's
de reden waarom men dan tog voor een I5 of Phenom processor kiest is omdat deze PER CORE sneller zijn dan een oude single core / Dual core processor

veel core's helpt niet bij gaming een snelle argitechtuur echter wel en dat heeft een Bulldozer processor niet....
in dit geval zal een Core i5 2500 van 180 euro veel beter presteren dan een AMD x8 processor van 180 euro
en dit is puur omdat de 6 extra cpu's nooit gebruikt zullen worden
en omdat 1 core van een i5 2500 veeel sterker dan 1 core van een AMD x8 processor

klikerdeklik
benchmark als bewijs een Core i3 gamed zelfs beter lol

een kleine quote uit dit artikel
AMD FX processors are definitely not cut for gaming. They not only get completely destroyed by Intel’s Core i5 and Core i3, but also yield even to their own predecessors from the Phenom II family.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan