even/oneven rijen anders in formulier

• Onderwerp starter Onderwerp starter wake
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas zie ik geen macro. Wat ik wel zie is de navolgende code in het formulier:

Private Sub Details_Paint()
If Me!Regelnummer Mod 2 = 0 Then
Me!VakRegel.BackColor = RGB(204, 255, 255)
Else
Me!VakRegel.BackColor = RGB(255, 255, 255)
End If

End Sub

Private Sub Form_Current()

End Sub

Private Sub Form_Open(Cancel As Integer)
Me.Requery
End Sub

De beveiliging van macro's heb ik op laag staan. Doe ik iets verkeerds?

Helaas zie ik geen macro. Wat ik wel zie is de navolgende code in het formulier:

De beveiliging van macro's heb ik op laag staan. Doe ik iets verkeerds?

Het feit dat je ze ziet is al voldoende, ze zouden dan ook moeten werken.
Bij bet opstarten van je .mdb bestand krijg je de vraag of je maco's wilt uitvoeren ja of nee.
Dan moet je voor ja kiezen en het zou moeten werken.

Wim

Heb nu geprobeerd je bestand op mijn werk te dowloaden. Ook hier krijg ik nu de foutmelding, die sis123 omschrijft in de topic "filteren in 2 velden tegelijk. Het ging daar ook om een zip bestand. Volgens mij heb jezelf in andere topics ook problemen gehad met het uitpakken van zip bestanden. Dat je voorbeeld bij mij niet werkt zal dan waarschijnlijk daardoor komen. Jammer, want ik vond jouw oplossing ook wel een mooie en had het graag gezien. Zal dus mijn eigen voorbeeld maar eens gaan aanpassen. Kijken of ik het zo werkend krijg.

Toch vreemd dat er hier meerdere mensen problemen hebben met het uitpakken van ZIP bestanden.

Helaas het lukt me niet. Mij is ook niet duidelijk hoe de "Private Sub Details_Paint()" wordt getriggerd.

Helaas het lukt me niet. Mij is ook niet duidelijk hoe de "Private Sub Details_Paint()" wordt getriggerd.

Om dat voorelkaar te krijgen moet je een gebeurtenis activeren bij Details, maar wellicht kan dat alleen in Access 2007.
Anders kan je de gebeurtenis 'bij dubbel klikken' van Details kiezen en kijken wat er dan gebeurt.

Wim

ik heb het zojuist bekeken en geprobeert in mijn eigen access database, het werkt!

danku:thumb:

Hallo Wake,

Puur uit nieuwsgierigheid, maar voor welke methode heb je gekozen?

ik heb hem gejat uit het rar bestandjee wat jij had meegestuurd:D

groetjes bo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan