Even Voorstellen en natuurlijk een brandende hulp vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

fotoklungel

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2016
Hallo,...ik heb na regelmatig lezen, mijzelf nu aangemeld. Ik ben Patrick en was enorm gefacineerd door het fenomeen 360 graden foto en video.
Je ziet het steeds vaker op internet, dus heb ik nu een Samsung Gear 360 camera aangeschaft waarmee je foto en film kunt schieten.
Via bijgeleverde software, eenvoudig te uploaden naar Youtube en Facebook.
MAAR....nu zou ik foto en film met deze camera op een gewone website willen plaatsen , geen wordpress site en ook niet via een Youtube link.
Ik heb natuurlijk veel gelezen, maar het lukt mij niet. Ook al wordt er op internet gepraat over eenvoudig deze fotos nu op je site te plaatsen.

Kan iemand mij een heldere stap voor stap uitleg geven?

Bedankt voor jullie hulp!

Je kan toch ook YouTube embedden?

Nee,...dat wil ik dus niet en bovendien wil ik ook fotos erop zetten...
Ik heb de indruk dat een filmpje een swf file moet worden, maar zoals beschreven....weet ik het inmiddels niet meer. Niets lukt.

pfff...ook hier kom ik niet uit.... Het lijkt allemaal heel gemakkelijk maar op de 1 of andere manier krijg ik geen enkele afbeelding uberhaubt te zien, laat staan 360 graden. Is dit specifiek voor Wordpress soms??

jQuery staat los van Wordpress. Waar loop je op vast? Wat doe je precies? Wat gebeurt er?
We hebben immers geen glazen bol ;).

Het fotobestand lukt wel, maar het zichtbaar krijgen lukt niet. Ik gebruik deze code in mijn HTML pagina maar krijg telkens foutmeldingen...

<iframe src="//storage.googleapis.com/vrview/index.html?image=//mijndomein.nl/naam.jpg&amp;is_stereo=true" width="100%" height="800px" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Mono of stereo maakt geen verschil....en mijn foto staat gewoon in dezelfde map waar ik ook html en fotos heb staan.

Mogen we de foutmeldingen niet zien?
En heb je een voor ons zichtbaar voorbeeld?

Nee hoor,...dit werkt ook niet! De foutmelding is Unable to load texture....
Je kunt hem zien op retroprojects.com/test.html
Diverse opties staan erop maar niks werkt. Iemand van VRwereld is gelukkig ook aan het kijken en zei dat mijn host dit mogelijk niet ondersteund..

Lijkt me onzin. Je laadt via Google een image in, dus ik zou niet weten waarom je hosting dit niet ondersteunt.

En je URL geeft een 404.

en DAT is dus het probleem! De foto staat er wel degelijk. Maar hie vind hem dus niet. Ik heb ook diverse mappen en plaatsen waar de foto staat en geen van de opties ziet hij. extensie is goed (jpg en niet JPG etc).

Echt om moedeloos van te worden:evil:

http://www.retroprojects.nl/test.html

Blijkbaar staat hij daar NIET. Waarschijnlijk kijk je lokaal i.p.v. naar de webruimte van je hosting? Of is de locatie anders.
Dubbelcheck dus even je bestandsstructuur in je FTP-client.

Maar waar uit blijkt volgens jouw dat het bestand daar werkelijk staat??

Laatst bewerkt:
tja....ik snap het echt niet. Ik maak al jaren websites en dat werkt prima, dus als ik zeg dat de foto in de juiste map zit (en inderdaad op kleine en grote letters gelet), dan snap ik nu echt niet meer waarom hij deze meldingen geeft. Ik geef het op! Bedankt voor het meedenken en misschien kom ik er later nog eens achter. Jammer is het wel...

Dan heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Waaruit blijkt nou dat jij de bestanden op de juiste plaats zet, terwijl ze niet zichtbaar zijn?
Ze geven een "404 - Not found" als ik ze oproep.

laten we even je code bekijken:

Code:
hieronder op mijn site //domains...
<iframe src="//storage.googleapis.com/vrview/index.html?image=//domains/retroprojects.nl/public_html/media/image/_sample/nacht2.jpg&amp;is_stereo=true" width="100%" height="800px" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>
Dit werkt niet, je gebruik in de image parameter een verwijzing binnen de server. Daar kan een buitenstaander nooit bij.

Code:
<iframe src="//storage.googleapis.com/vrview/index.html?image=//domains/retroprojects.nl/public_html/nacht2.jpg&amp;is_stereo=true" width="100%" height="800px" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>
Dit werkt niet, je gebruik in de image parameter een verwijzing binnen de server. Daar kan een buitenstaander nooit bij.

Code:
<iframe src="//storage.googleapis.com/vrview/index.html?image=//domains/retroprojects.nl/nacht2.jpg&amp;is_stereo=true" width="100%" height="800px" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Code:
<iframe src="//storage.googleapis.com/vrview/index.html?image=//retroprojects.nl/public_html/media/image/_sample/nacht2.jpg&amp;is_stereo=true" width="100%" height="800px" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Code:
<iframe src="//storage.googleapis.com/vrview/index.html?image=//retroprojects.nl/public_html/nacht2.jpg&amp;is_stereo=true" width="100%" height="800px" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

Code:
<iframe src="//storage.googleapis.com/vrview/index.html?image=//retroprojects.nl/nacht2.jpg&amp;is_stereo=true" width="100%" height="800px" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>
Dit kan wel, en moet gewoon werken. Het bestand is gewoon zichtbaar.

Probleem lijkt me opgelost! :)

Laatst bewerkt:
ik heb je laatste code opnieuw in de html gezet en geupload,...maar ik zie toch een foutmelding en zie de foto niet.
Je ziet hem op http://retroprojects.nl/test.html

en met deze code:

<iframe src="//storage.googleapis.com/vrview/index.html?image=//retroprojects.nl/nacht2.jpg&amp;is_stereo=true" width="100%" height="800px" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"></iframe>

de foto nacht2 staat gewoon in de hoofdmap waar ook de html pagina staat (test.html)
:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan