everest home edition of pc wizard 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
hoi allemaal, ik ben al een halfjaartje everest home edition aan het gebruiken (laptop), en daar controleer ik voornamelijk mijn sensor temperatuur mee maar nu heb ik horen zeggen dat pc wizard telkens geupdate word wat "beter" is. wat ik nu wil zeggen, mijn cpu temperatuur zijn niet hetzelfde: bij everest telkens 8 graden minder dan bij pc wizard( dat scheelt nogwat:confused: ) maar mijn 2harde schijven hun temperatuur worden wel exact aangegeven

wlke moet ik nu vertrouwen?

groetjes

Everest kijkt recht het BIOS in, met pc wizard zou ik het niet weten. Wat Everest aangeeft klopt (bijna) altijd.

Everest kijkt recht het BIOS in, met pc wizard zou ik het niet weten. Wat Everest aangeeft klopt (bijna) altijd.[/QUOTE

oke bedankt, ik laat ze allebij nog op mijn laptop staan, afwachtend naar andere reacties. toch bedankt:)

Het ligt er eigenlijk aan of je wilt betalen of niet.

Beide programma's doen min of meer hetzelfde maar...
De gratis editie van Everest is inmiddels redelijk gedateerd en veel minder up-to-date dan PC Wizard, dat sowieso altijd gratis is.
De betaalde versie van Everest wordt uiteraard wel regelmatig geupdate.

In de praktijk maak ik meer dan regelmatig mee, ook hier op het forum, dat PC Wizard wel de informatie geeft die gezocht wordt, terwijl Everest Free dat dan niet doet.

Mijn keuze is dus duidelijk: PC Wizard, minstens zo compleet als de betaalde Everest, maar dan gratis!!

Het ligt er eigenlijk aan of je wilt betalen of niet.

Beide programma's doen min of meer hetzelfde maar...
De gratis editie van Everest is inmiddels redelijk gedateerd en veel minder up-to-date dan PC Wizard, dat sowieso altijd gratis is.
De betaalde versie van Everest wordt uiteraard wel regelmatig geupdate.

In de praktijk maak ik meer dan regelmatig mee, ook hier op het forum, dat PC Wizard wel de informatie geeft die gezocht wordt, terwijl Everest Free dat dan niet doet.

Mijn keuze is dus duidelijk: PC Wizard, minstens zo compleet als de betaalde Everest, maar dan gratis!!

bedankt PC Wizard is echt beter,geeft temperaturen aan die everest home niet geeft
BEDANKT:D

oke bedankt, kzal er dan maar vanuitgaan dan pc wizard beter is

bedankt voor de snelle reactie :thumb:

Hoi !

Ik heb niets tegen PC-Wizzard, en inderdaad is de gratis Everest-versie die we hier vaak aanraden redelijk bejaard.

Maar: de betaalde versie van Everest ( ik draai hier altijd de nieuwste versie van Everest Ultimate) geeft voor de "vakman" betere informatie, vooral over zaken als bios, chipsets, geheugen-timings etc.

Om alleen je PC-spec's te bekijken is momenteel zeker PC-wizzard aan te bevelen.

Op dit forum is PC-Wizzard momenteel waarschijnlijk de betere keus.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan