Evidence-Eliminator??!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Berichten
419
Ik kreeg net deze melding.. :confused: Is dit serieus..? :eek: ..of alleen maar reclame of zow..?

:::»KLik...
[edit]Ik snap er nix van... 'k Krijg 't om de paar seconden :confused: Ik ga maar slapen, misschien dat 't morgen over is.. :rolleyes:[/edit]
 
Laatst bewerkt:
hoi,

dit is gewone reclame, dergelijke sites krijg je ook voor interneteraser etc, bij mij vliegen deze sites op het progie adblocker, dan ben ik er voor goed vanaf..........

greetz
jean
 
Oww... Gelukkig.. Bedankt voor je reactie de jean ! :)

Groetjes,
©i©i
 
Geplaatst door saldos
CiCi,
Installeer gewoon even een popup likker.
Hier zijn een aantal gratis popup killers:

Popup likker? Saldos is moe...lik het kwaad de wereld uit :D
 
waarom een popup killer, met Zone Alarm Pro, als je die tenmiste hebt kun het zo instellen dat je die "krengen" niet meer krijgt.

Of gebruik ZeroClick, te vinden op www.privsoft.com of www.nsclean.com en pas dan je hostfile, hier staat meer info over hoe je hostsfile kunt aanpassen
http://doa2.host.sk/ dan bij FAQ kijken Je kunt daar ook het hostfile downloaden te vinden bij de supertrick.


Grtz
 
hahaha caveman. Het was laat. Dan weet niet niet meer wat je schrijft.

virtually,
Die popup killer van zonealarm pro werkt niet goed. De meeste popups komen er gewoon door.
 
@Saldos bij mij werkt ie anders wel naar behoren en als er ooit eentje doorkomt dan is het gewoon een blanco scherm.
Het ligt er natuurlijk ook wel aan welke sites je bezoekt.

Grtz
 
virtually,

Ik ben op dit ogenblik niet bij mijn pc. Ik ga het vanavond even opnieuw testen en dan laat ik je even weten of het werkt of niet en waarom niet en dan zal ik je zeggen naar welke sites je moet gaan.
 
Saldos ik heb maar eens wat "foute" sites bezocht, maar geen enkele pop-up die er doorkomt, ik moet wel zeggen dat sommige sites dan niet werken. En als ik mijn beveiliging van ZAP verlaag dan word ik op zo'n "foute" site gek van de pop-up's.
 
Eh... ik hèb ZoneAlarm al.. maar was dat wat ik kreeg wel een pop-up? Want ik kreeg 't achter elkaar... Na restart niet meer.. Toch zal ik die pop-up likker ( :p )wel effe installeren.. :)

Bedankt voor jullie reactie's,
Groetjes,
©i©i
 
Geplaatst door CiCi
Eh... ik hèb ZoneAlarm al.. maar was dat wat ik kreeg wel een pop-up? Want ik kreeg 't achter elkaar©i©i


Nou dat bedoel ik.


Is het nu beter met die popup likker Cici?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan