evidence eliminator

Status
Niet open voor verdere reacties.

badbreaker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2004
hoi,
ik heb een vraag:
ik hoorde viavia over het programmatje evidence eliminator. je moet er alleen voor betalen.
is er een programma die gelijk aan evidence eliminator is of eventueel het zelfde programa aleen die gratis te gebruiken is??

bij voorbaad dank:thumb:

Bijna alles wat evidence eleminator doet kun je zelf ook!

je temp files legen.
Temp internet files legen.
Cookies verwijderen
historie verwijderen

kun je allemaal zelf

installeer ook nog even MRU blaster (wist lijsten van recent geopende bestanden)

http://www.wilderssecurity.net/mrublaster.html

en dan ben je al een heel eind :D

grtz Guido

Nee evidence aliminator heeft geen concurenten volgensmij.
Je moet je denk ik wel afvragen of je alle opties van dit programma wel nodig zult hebben.

In de praktijk volstaan programma's als window washer of zelf gratis temp wissers ook voldoende.

Evidence Eliminator is voor freaks:D

bedank,kan ik wel gebruiken die tip...
maar is temp het zelfde als tempetary internet files of gewoon tempetary internetfiles hetzede??
alvast txs

Nee is niet hetzelfde. De Temp map waar hier over gesproken wordt is de map waar bv Windows bij het installeren van programma's dingen neerzet, die eigelijk na installatie verwijderd zouden moeten worden. Die map kun je legen. De exacte plaatst hangt af van je windows versie, maar via zoeken is de map zó te vinden.

Inderdaad, er bestaat zo een programma als Evidence Eliminator dat ik vroeger zelf gebruikte, maar ik vind het een beetje omslachtig omdat het de verwijderde gegevens ook nog eens gaat overschrijven om toch maar zeker al de bewijzen te verwijderen.

Ik gebruik nu Disk Cleaner, verwijdert ook alles dat weg mag in één muisklik.(moet je één keer instellen)

Als je echt Evidence Eliminator wil kan ik het je wel bezorgen.

oke ik zou hem wel willen hebben maar kun je wel erbij zetten hoe ut werkt??
alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan