Evil MSN 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

GB lolzors

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2005
Dit is een leuk programatje om kattekwaat uit te halen voor de grap :) dit programma werkt helaas niet bij mij, ik krijg Error in loading dll.. te staan
ik heb de runtime files geinstalleert zo als het hoort, en je hoort eigenlijk service pack 1 te hebben, maar op 2 werkt die ook, ik heb sp1. kan iemand me zeggen waarom dit komt en ook een fix om dit op te losse?

Hier een link met waarom jij deze error krijgt. De VB Runtime Files even installeren en het zou moeten lukken.

Al kan ik je niet aanraden evil msn te gebruiken. Je weet nooit wat dit soort progjes doen en wat er allemaal aan poespas in zit. Misschien wordt het wel gebruikt om te hacken etc., iets waar virusmakers/verspreiders graag msn voor gebruiken, vooral door de onwetendheid van mensen die dit gebruiken. Niet dat jij dit niet zou weten, maar ik waarschuw gewoon. :)

*lees net dat het gemaakt is door iemand die virusdevil heet, hmm..

Bij mij werkt het ding helemaal al niet... vaag spul hoor....

James :)

Laatst bewerkt:
James007 zei:
Bij mij werkt het ding helemaal al niet... vaag spul hoor....

James :)
Ik zou er blij om zijn ook dat het niet werkt...

Dit soort programma's maken gebruik van problemen in MSN Messenger of in Windows. Ze zijn er zelfs die gebruik maken van een trojan. Dit doet deze overigens niet.

Maar vaak zijn dit soort programma's meer rotzooi dan dat het goed is.

rve123 zei:
Ik zou er blij om zijn ook dat het niet werkt...

Dit soort programma's maken gebruik van problemen in MSN Messenger of in Windows. Ze zijn er zelfs die gebruik maken van een trojan. Dit doet deze overigens niet.

Maar vaak zijn dit soort programma's meer rotzooi dan dat het goed is.
Ik wou het uittesten op een zekere rve123, maar heeft die even geluk:D

James007 zei:
Ik wou het uittesten op een zekere rve123, maar heeft die even geluk:D
Ik had al zo'n vermoeden toen ik het las:p

Maar ik ben nog steeds niet van het "klikkerdeklik" op links:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan