Eweka & Grabit Samen ??!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hi,

Gaat Eweka goed met GrabIt, ik hoorde dat er wat confilcten tussen die 2 waren ofzow :confused: ??

Hoor het graag, Omdat ik Grabit gebruik en Eweka wil gaan nemen :thumb:

Mvg,Alex

Oke bedankt, Geeft Hitnews.eu wel ondersteuning met GrabIt ??

Die ondersteuning betreft de helpdesk maar die wil je toch niet bellen voor € 0.80 CT per minuut !!
Ik gebruik zo lang ik al weet Eweka met Grabit en de programma's zelf hebben onderling geen problemen. Gaat puur om de ondersteuning van de helpdesk.
Gaat verder prima samen. Voordeel van Grabit is dat je zelf niks meer hoeft te doen wat betreft het uitpakken en repareren van de binnen gehaalde bestanden!
Dit gaat allemaal vanzelf :thumb:

Laatst bewerkt:
Die ondersteuning betreft de helpdesk maar die wil je toch niet bellen voor € 0.80 CT per minuut !!
Ik gebruik zo lang ik al weet Eweka met Grabit en de programma's zelf hebben onderling geen problemen. Gaat puur om de ondersteuning van de helpdesk.
Gat verder prima samen. Voordeel van Grabit is dat je zelf niks meer hoeft te doen wat betreft het uitpakken en repareren van de binnen gehaalde bestanden!
Dit gaat allemaal vanzelf :thumb:

Het automatisch uit laten pakken en repareren door Grabit en/of newsleecher is niet aan te raden.
In een post die ik had geupload(navigatiesoftware) waren er een hoop problemen met de werking van de navigatiesoftware omdat door het automatisch uitpakken er 2 mappen waren verdwenen.
Dit komt omdat het lege mappen waren, echter wel cruciaal voor de werking van de software.

Nooit problemen mee en geloof me, ik download heeeeeeeeeeeeeel erg veel!!
Laat het altijd door Grabit doen en nooit problemen, gaat zeer perfect!

Nooit problemen mee en geloof me, ik download heeeeeeeeeeeeeel erg veel!!
Laat het altijd door Grabit doen en nooit problemen, gaat zeer perfect!

Waarschijnlijk zal het gewoon in 99% goed gaan, echter bij de post van de Sygic software ging het wel fout.
Ineens begonnen een aantal mensen te klagen dat de software niet werkte.
Met een aantal mensen aan het uitzoeken geweest wat het probleem was. En dat bleek dus in het uitpakken te zitten.
Twee lege mappen die wel cruciaal waren voor het programma ontbraken.

Post uitpakken met Winrar, en het probleem was opgelost.

Maar goed, dit is natuurlijk offtopic.

Dat Eweka geen ondersteuning geeft op Grabit, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet werkt.
Gewoon Eweka nemen, krijg je problemen, kan je altijd nog overstappen op Newsleecher.

vroeger grabbit gebruikt ging altijd perfect automatisch uitpakken had ik wel uitgevinkt

nu newsleecher vind ik beter vanwege de zoekfunktie maar voor de rest vond ik ze evenwaardig

vergeten te melden heb ook eweka en dat ging perfekt met grabbit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan