Ewido anti-malware

• Onderwerp starter Onderwerp starter Evro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je Avast laat scannen en hij vind virussen en je laat ze opruimen en vervolgens vind hij ze weer heb je grote kans dat je behoorlijk besmet bent en wellicht een format moet overwegen. Wat je ook kan doen is naar www.nucia.nl gaan en daar en Hijackthis log plaatsen met een duidelijke uitleg van je probleem.Zoals ik het lees heb je echt een behoorlijk probleem.

Nu ik even in de Avast Herstelbibliotheek heb gekeken is mij opgevallen dat Avast niet een aantal keer dezelfde virus heeft gevonden dus ik denk dat het wel meevalt. ik denk dat het nog wel verstandig is om op dat andere forum een logje te posten. Deze virussen kan ik dus gewoon herstellen na verloop van tijd.
Kan je Ewido ook gratis gebruiken want daar staat ook bij dat je het 12 dagen gratis kan gebruiken en dat het een demo versie is

ik ben op dat andere forum even geweest, daat hebben ze mij super geholpen, mijn systeem loopt weer heerlijk :thumb:. Ik denk dat ik nu van mijn probleem af ben behalve dat probleem met die softwarevervalsing maar daar ken ik ook nog wel iemand voor die dat mssn kan maken.

@ Raymond Boss: jij ook bedankt voor alle hulp, thnx man:thumb:

Heb je daar een Hijackthis log geplaatst?
Ze zijn inderdaad erg goed op Nucia.

Raymond Bos zei:
Ewido is niet gratis en houd inderdaad na 12 dagen op.

Het houdt niet op na 12 dagen, alleen de 'real time' bescherming houdt er mee op. Het scannen en verwijderen blijft handmatig gewoon mogelijk.

Fijn dat ik na 12 dagen nog even kan scannen met Ewido, ik vind het een lekker progje, fijn om te horen!!

@ Raymond boss: Jah ik heb een Hijackthis logje geplaatst, ze wisten precies wat ik weg moest halen.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp!! _O_

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan