ex-HD

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Ik heb een externe -HD gekocht (merk Trekstor 80 GIG. probleem is dat ie FAT32 is en ik wil die andere NSFT (sorry voor de spelfout) , dus ik dacht , als ik nou een format doe voor die HD , dan kan ik zelf wel aangeven welke form ik wil. Maar na de herstart , om te gaan formaten , blijkt mijn HD spoorloos..........help !!!

en formateren kan gewoon terwijl windows aanstaat ?? , en hoe krijg ik mijn ex-HD weer in beeld ??

bedankt voor de reactie....

hunt zei:
en formateren kan gewoon terwijl windows aanstaat ?? , en hoe krijg ik mijn ex-HD weer in beeld ??

bedankt voor de reactie....

Zie info van Bertus. Daar kan je je HD formateren, en indien nodig een stationsletter toewijzen.

Klik rechts op "DEze Computer">beheren. Klik in de linker kolom op schijfbeheer.
Nu zie je in de rechterkolom als je HD en stations tevoorschijn komen.
Zoek nu je externe HD op, en klik rechts op de schijf. Kies nu voor formateren.
Kijk na het formateren ook of hij een stationsletter heeft toegewezen gekregen.
Zo nee, kan je deze toewijzen via hetzelfde menu zoals hierboven beschreven.

Mvg P

heren , bedankt......

ga meteen aan de slag..

het probleem is dat ik de ex-HD daar niet in tussen zie zitten , hoe vind ik um terug...

Welke versie van Windows gebruik je?
Hoe is de schijf aangesloten?
USB?
USB 1.1 of USB 2.0?
Zat er een aparte driver bij?

Mvg P

hij is USB aangesloten , en ik werk met XP-prof.

er zaten geen drivers bij , wel een programma om de schijf op te delen.

sorry voor de late reactie , comp viel weg (uit)

hunt zei:
hij is USB aangesloten , en ik werk met XP-prof.

er zaten geen drivers bij , wel een programma om de schijf op te delen.

sorry voor de late reactie , comp viel weg (uit)

Hoe zit het met de snelheid van je USB aansluitingen.
En die van de HD

geen idee hoe het zit met de USB snelheden , en die van de HD. toen ik um voor eerst aansloot , werd ie wel gezien , kon ook mappen erin aanmaken. na een herstart is ie verdwenen.

is er niemand die weet hoe je een verdwenen externe HD terug kan vinden. was eerst zichtbaar als G: , nu is ie verdwenen na een herstart van de PC. Aansluiting via USB (snelheid onbekend) , geen drivers bijgeleverd gekregen , groote 80 GIG , merk Trekstor.

WIE KAN ME HELPEN ????

niemand dus , na een zoveelste herstart komt de externe-HD plots weer in beeld (hoe dat kan is mij onbekend ) . Ik heb gedaan wat er beschreven stond , en het is allemaal gelukt. de HD is nu wat de bedoeling was.

bedankt.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan