• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2003 + factuurnr automatisch ophogen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Excel 2003 + factuurnr automatisch ophogen + kopieren

Domme vragen bestaan toch niet, goed:

hòe kopieer ik de macro in mijn originele document? en
hòe maak ik een knop aan in dit document? en
hòe link ik deze knop met de geïmporteerde macro?

http://www.gratiscursus.be/excell_2003/index.htm
Met deze link geraak je er wel uit.
hòe kopieer ik de macro in mijn originele document? en
hòe maak ik een knop aan in dit document? en
hòe link ik deze knop met de geïmporteerde macro?

of je opent je beide bestandjes , jouw lay-out kan je dan kopiëren door boven de 1 en links van kolom A in het vakje te klikken met het driehoekje , klik je met de rechtermuisknop kan je direct het volledige tabblad kopiëren , > klik dan in de andere werkmap op het blad waar de macro met knop staat > terug rechter muisklik links boven 1 en naast de A en daar kies je voor plakken . Jouw lay-out zal dan op het blad met de macro staan en als het een activeX knop is dan is die blijven staan .Nadien wel opslaan .

kopieren + Excel 2003 + factuurnr automatisch ophogen

Hallo Daniël - trucker10,
Dank je wel voor je hulp! Ik ben er nog niet helemaal uit: mijn pagina heb ik weliswaar gekopieerd naar het document waar de VBA in staat, nu MOET ik ook alle andere tabbladen van mijn originele document naar het nieuwe document kopieren. Het is nog even zoeken en kijken of het inderdaad gaat werken. Ik hou je op de hoogte.

Zal iemand de vba code geven om op maand op te slaan. ipv op jaartal zal ik per maand willen hebben. en hoe kan het standaard op in 4 getallen laten opslaan.

voorbeeld:
augustus 08
factuurnr 01

wordt 0801 want ik krijg nu steeds 081

We leven anno 2011, deze topic komt uit 2009. Gaat dus dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan