• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2003 knoppen vast + Onderzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

panlaan

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Beste oplossers

Ik zit momenteel in een Excel sheet die ik wil gaan opslaan, echter tot mijn verbazing reageert er geen enkele knop meer maar verschijnt er een klein rechthoekig donker blokje zodra op een menu of knop op het scherm druk.
Als in de sheet een cel aanraakt wordt meteen het submenu “Onderzoeken” met daarin het “zoeken naar” veld geactiveerd.
Waarschijnlijk heb ik iets geactiveerd of zo maar misschien weet iemand iets dat het weer normaal wordt

b.v.d.

peter

PS alle overige programma's funktioneren normaal

Doe eens een paar schermafdrukken misschien, ik heb zoiets nog nooit gezien denk ik.

Wigi

ik ben er denk al uit, hetgeen ik beschreef komt voor onder de volgende omstandigheden:
- je ontvangt een email in MS Outlook, deze mail heeft als bijlage een excel file
- dubbelklik op de excel file om deze te openen
- je print deze file
- en DAN treed het genoemde verschijnsel op
- als ik de file eerst bewaar en daarna print is er niks aan de hand

dus schijnbaar als ik een excel open in outlook en deze print (Kyocera MFP) gaat er iets mis

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan